שתף קטע נבחר

תנובה וטויס אר אס במבצע משותף לקראת פורים

ילדים שיאספו שתי אריזות חלב של תנובה יקבלו הנחה של 25 שקל בקניית תחפושת בטויס אר אס. המבצע יגובה בקמפיין בהיקף 300 אלף דולר תחת הסיסמא: שותים ומתחפשים

תשלובת החלב של תנובה יוצאת במבצע משותף עם רשת הצעצועים הגדולה בישראל טויס "אר" אס, במסגרתו תינתן הנחה של 25 שקל. ברכישת תחפושת חדשה לכל המביא שתי אריזות חלב תנובה מכל סוג שהוא.

המבצע יגובה ילווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות בהיקף של 300 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסיסמא, "שותים ומתחפשים".

החל מהשבוע ולמשך כל תקופת החג, תופיע על גבי קרטוני החלב של תנובה הזמנה הקוראת לילדים ולהורים לאסוף שתי אריזות חלב תנובה מכל סוג שהוא ולהגיע לאחד מ-19 סניפי רשת טויס "אר" אס. בתמורה לאריזות, יקבלו הנחה של 25 שקל לקניית תחפושת, וקופסת קסמים של הארי פוטר במתנה.

בנוסף, ייערך מבצע לאיסוף תחפושות ישנות, במסגרתו כל ילד מוזמן להביא תחפושת ישנה לאחד מסניפים טויס "אר" אס. התחפושות יחולקו לילדים שהורים אינם יכולים לרכוש להם תחפושת חדשה.

היקף שוק התחפושות לפורים מגיע ל-50 מיליון שקל. לדברי עידו מזורסקי, מנכ"ל טויס-אר-אס, הרשת תמכור למעלה מ- 50 אלף תחפושות לקראת החג.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הקמפיין. חלב ותחפושת
מתוך הקמפיין. חלב ותחפושת
מומלצים