תודעת שירות גרועה באמפא
תושבת ת"א טוענת, כי מכונת כביסה ספקטרה שרכשה לא פעלה כשורה. המכונה הוחלפה אך הקונה דורשת פיצוי. משווקת ספקטרה, אמפא: כשהיה צורך - הוא הוחלף
ד' מתל-אביב רכשה באפריל השנה מכונת כביסה ספקטרה המשווקת על-ידי אמפא. לטענתה, מכונת הכביסה גרמה להצפה בביתה עקב התקנה לא מקצועית. לדבריה לאחר שההצפה תוקנה, השימוש במכונה גרם לריח רע בבגדים, שנהפכו עקב כך לבלתי לבישים.
ד' הזמינה טכנאי, שלא מצא שום פגם במכונה. לדברי ד', טכנאי נוסף שהוזמן לבדוק את המכונה, החליף בה מספר חלקים, אך ללא הועיל. לאחר מכן הוחלפה המכונה באחרת, שלדברי ד' התגלתה כמקולקלת. ד' טוענת כי פנתה שוב ושוב לאמפא, אך לא זכתה לתגובה.
"מוקדני השירות הפגינו תודעת שירות נמוכה במיוחד, והפקידות עימן שוחחתי טענו שוב ושוב כי "העניין בטיפול". בסופו של דבר, כספה של ד' הוחזר לה והקנייה בוטלה, אך היא דורשת פיצוי בגין ימי עבודה שהפסידה, הוצאות שנגרמו לה בשל קלקול המכונה ועוגמת הנפש.
"אנו מאוד מצטערים על שנדרשנו להחליף את המכונה ובסופו של דבר לבטל הקנייה", נמסר בתגובה מחברת אמפא, "אנחנו משקיעים משאבים ומאמצים אדירים כדי לספק מוצר מושלם ללקוח. לעיתים נדירות מתגלות במוצרינו תקלה. אנו כמובן עושים כל מאמץ להקטין מקרים אלה עד לאפס".
החברה הודיעה כי היא מסרבת לפצות את ד'. "חברת אמפא אינה מפצה בגין נזקים עקיפים הנגרמים כתוצאה מתקלה במוצר", טוענים בחברה, "פעלנו על-פי מחויבותנו בתעודת ההחזקה. הגענו מיידית, טיפלנו במוצר וכשהיה צורך, המוצר אף הוחלף. יתרה מכך, חברת אמפא סופגת עלויות רבות בעת ביצוע ביטול עיסקה, כגון הובלות וירידת ערך המוצר".
פורסם ב"ידיעות אחרונות"