שתף קטע נבחר

קמפיין לשיתוף פעולה בין פופה לסופר-פארם

הקמפיין, בהיקף של 100 אלף דולר, יציג את מבצע למוצרי האיפור של פופה הנמכרים בסופר-פארם

חברת "לילית קוסמטיקה", יבואנית מותגי קוסמטיקה לישראל, מעלה קמפיין טלוויזיה למבצע משותף בין חברת האיפור האיטלקית "פופה" (PUPA) לרשת סופר פארם: כל מוצרי האיפור של פופה ב-49 שקל וכל השפתונים ב-29 שקל. הקמפיין הופק במשרד צרפתי-שטרנשוס-זמיר EURO, והיקפו 100 אלף דולר. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה תחת הסיסמאות "Non conventional beatuy" והסיסמא בעברית "יופי ששובר מוסכמות".

חברת "פופה" היא חברת איפור איטלקית המשווקת מוצרי איפור במגוון צבעים רחב המיועדים לנשים בכל הגילאים. "לילית קוסמטיקה", מייצגת בישראל כ-20 מותגים עולמיים בתחום הטיפוח, בהם קרטייה, דולצ'ה וגבאנה, לה פררי, אורלן, קנזו, שיסיידו ועוד.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שפתוני פופה. 29 שקל
שפתוני פופה. 29 שקל
מומלצים