מורחים או מנקים? יש פתרון ביניים
חוגלה קימברלי השיקה קטגוריה חדשה בישראל בהשקעה של שני מיליון שקל: מגבונים לחים לשימוש בשירותים תחת המותג לילי
"אתה מורח או מנקה"? זעקה לפני שנים הפרסומת לבידה. מאז זרמו מים רבים בניאגרות בישראל, אבל אף אחד לא חשב על פתרון ביניים שקיים במדינות רבות בעולם: מגבונים לשימוש בשירותים.
אלא שהיום (א') הודיעה חוגלה קימברלי על השקת קטגוריה חדשה בישראל - בהשקעה של שני מיליון שקל: מגבוני נייר טואלט לחים למבוגרים תחת המותג "לילי" שלהבדיל ממגבוני תינוקות - מיועדים לשימוש בשירותים.
יתרונם של מגבוני נייר טואלט "לילי" הוא בכך שהם היחידים הנשטפים באסלה הודות לגודלם המיוחד ולחומר הגלם ממנו הם עשויים.
המוצר הושק בישראל לאחר שממחקרים שערכה חוגלה קימברלי בארץ התברר כי 70% מהצרכנים שנחשפו למוצר הביעו כוונה להשתמש בו, וכ-90% ישתמשו בהם כמוצר משלים לאחר השימוש בנייר הטואלט. כיום כ-10% מהאוכלוסייה משתמשים באופן קבוע במגבונים לחים לתינוקות לצורך זה.
שוק מגבוני נייר טואלט הלחים מתרחב בקצב מואץ, וישראל מצטרפת למגמה בעולם כולו ובעיקר באירופה, שם מובילה הולנד עם שיעור חדירה בשיעור של 31%. בארה"ב צורכים את המוצר כ- 15% מכלל האוכלוסייה הבוגרת.
חוגלה פיתחהמתקני תצוגה מיוחדים שיחשפו את המוצרים בסמוך למדפי נייר הטואלט ברשתות השיווק ובפארמים. המוצר מגיע בקופסא רב פעמית ובאריזה למילוי חוזר . מחיר אריזת קופסא של 40 מגבונים: 14.9 שקל. מחיר אריזת מילוי (40 מגבונים): 8.90-9.90 שקל. החדרת המוצר תגובה בקמפיין באמצעות גיתם BBDO .
שוק המגבונים הלחים בישראל, שעד כה כלל רק מוצרים לתינוקות, מוערך בכ-100 מיליון שקל, וקצב הגידול השנתי שלו עומד יותר מ-20%. חוגלה קימברלי מובילה את תחום המגבונים עם 48%.