שתף קטע נבחר

הפולו מזריקה בנזין

גם הסופר-מיני מבית פולקסווגן זוכה למנוע בנזין הזרקה ישירה

קונצרן פולקסווגן ממשיך להביט קדימה אל עבר שנת 2005, השנה בה ייכנסו לתוקפן באירופה תקנות זיהום האוויר המחמירות EU4. אחת מהדרכים להתמודד עם אותן תקנות הם מנועי הבנזין הזרקה ישירה, שהופכים נפוצים יותר בדגמי הקונצרן. מנועים אלה מציעים רמות זיהום אוויר וצריכת דלק נמוכות מהמקובל, תוך שמירה על הספקים גבוהים.

לאחרונה צירפה פולקסווגן מנוע הזרקה ישירה בנפח 2.0 ליטר למבחר מנועי האודי A4, זמן לא רב לאחר שהגולף והאודי A2 הקטנה זכו אף הן למנוע FSI (הכינוי למנועי הזרקה ישירה בקונצרן פולקסווגן) בנפח 1.6 ליטר.

עכשיו מצרפת פולקסווגן גם את הפולו הקטנה למשפחת ההזרקה הישירה עם מנוע FSI בנפח 1.4 ליטר. זה מייצר הספק מרבי של 86 כ"ס ומומנט של 13.2 קג"מ. הגרסה החדשה מוצעת כעת רק עם תיבת הילוכים ידנית ורושמת מהירות מרבית של 178 קמ"ש וזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12.1 שניות.

הפולו FSI תוצע למכירה באירופה החל מחודש יוני הקרוב ותעלה מעט יותר מגרסת מנוע הבנזין 75 כ"ס.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים