הום סנטר רוצה להתחרות ברשתות חשמל מתמחות
חתמה על הסכם לשיווק מוצרי החשמל הקטנים שמייבאת ניופאן (טושיבה, דלונגי ומג'ימיקס). צופה להגדיל את מכירותיה בתחום החשמל ב-10 מיליון שקל
רשת הום סנטר מרחיבה את פעילותה בתחום מוצרי החשמל לבית, לאחר שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם ניופאן, יבואנית המותגים טושיבה, דלונגי, מג'ימיקס ועוד. הום סנטר תמכור את מוצרי החשמל הקטנים שמייבאת ניופאן, ובכוונתה לבסס עוד יותר את מעמדה כגורם משמעותי בשוק החשמל, תוך תחרות ברשתות החשמל המתמחות.
לדברי אהרון מידן, מנכ"ל הום סנטר, הרשת זיהתה פוטנציאל להרחבת נתח השוק הקיים, ומאמינה כי שיתוף הפעולה של שתי החברות יאפשר להציע לצרכן מגוון גדול ומחיר אטרקטיבי.
מחלקות מוצרי החשמל מהוות כיום כ-12% מפעילות הום סנטר ומגלגלות כ-120 מיליון שקל בשנה. הצפי הוא כי כניסת ניופאן לרשת תגדיל את נפח הפעילות בתחום החשמל בכ-10 מיליון שקל בשנה הראשונה.
פורסם לראשונה
הום סנטר. לא רק שיפוצים
מומלצים