תנובה משיקה שקיות שוקו קרלו קטנות - קרלושלוק
ההשקה תלווה בקמפיין בהשקעה של מיליון שקל ובפעילות קד"מ בבתי הספר
תנובה משיקה שקיות שוקו קרלו קטנות לילדים, קרלושלוק. שקיות קרלושלוק מכילות כמות שניתן לשתות אותה בשלוק.
השקת המוצר תלווה בקמפיין בהשקעה של מיליון שקל ותכלול פעילות קד"מ מאסיבית בבתי הספר. הקמפיין תחת הסיסמה "זה שוקו קטן שמתאים לי בדיוק", הופק במשרד קשר בראל ויככב בו השחקן נמרוד רשף.
שוק משקאות החלב מוערך ב-57 מיליון ליטר בשנה. תנובה מחזיקה ב- 50% מהשוק ויטבתה כ- 45%. שוקו קרלו מהווה כ-30% מהשוק.
פורסם לראשונה
קרלושלוק. שקיות קטנות לילדים
מומלצים