פולסוואגן מזמינה את לקוחות טיפקום לנסיעת מבחן
יבואנית הרכב צ'מפיון מוטורס עולה בקמפיין סלולרי באמצעות חברת טיפקום, ומזמינה את לקוחות החברה לנסיעת מבחן בפולסוואגן-פולו 2003 החדשה
יבואנית הרכב צ'מפיון מוטורס עולה בקמפיין סלולרי באמצעות חברת טיפקום, ומזמינה את לקוחות החברה לנסיעת מבחן בפולסוואגן-פולו 2003 החדשה, הגרים באזורים רעננה, ירושלים, תל אביב וחיפה בגילאי 18-35.
עמית צנטר, מנהל השיווק של טיפקום, מסר כי באחרונה התחילו חברות רכב בחו"ל לפרסם באמצעות המדיה הסלולרית, ולפרסום זה נרשמו אחוזי הצלחה גבוהים. לדבריו, יותר ויותר ענפים שפרסמו עד כה באמצעות המדיות המסורתיות בלבד, אימצו את המדיה הסלולרית לאחר שראו את האפקטיביות שלה, בעיקר מכיוון שהיא פונה לקהלי יעד מפולחים – הן דמוגרפית והן מבחינת תחומי עניין. לדברי צנטר, כבר ביום הראשון למשלוח ההודעות התקבלו עשרות פניות והוזמנו נסיעות מבחן.
TippCom מקבוצת פישמן היא חברה פרטית המתמחה באספקת שירותי מסחר, תוכן ומדיה סלולריים ישירות לצג המכשיר הנייד. לחברה כ-150 אלף מנויים פעילים.