שתף קטע נבחר

גרין מרקט מעלה קמפיין בהשקעה של 250 אלף דולר

הרשת יוצאת במסע פרסום לקראת ראש השנה, באמצעות משרד הפרסום אזימוט. מנכ"ל הרשת: לקראת החג חל גידול של 25% בהזמנות מוצרים עד הבית

רשת גרין מרקט יוצאת במסע פרסום ממוקד לקראת ראש השנה, בהשקעה כוללת של 250 אלף דולר. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום אזימוט והוא כולל ג'ינגל ברדיו תחת הכותרת: ישיר מהשדה עד הבית, דיוור ישיר ומבצעי קד"מ.

לדברי איציק קרימולובסקי, מנכ"ל גרין מרקט: "לקראת ראש השנה חל גידול של 25% בהזמנת מוצרים עד הבית, ועל כן הוחלט לחזק את המותג על ידי קמפיין פרסומי".

עוד מסר קרימולובסקי, כי הסיסמא ישיר מהשדה עד הבית, נבחרה בעקבות סדרת קבוצות מיקוד שנערכה בקרב לקוחות, תוך דגש על משלוח עד הבית.

תקציב הפרסום של גרין מרקט לשנת 2002 מסתכם בכ-3 מיליון שקל.

הרשת משווקת פירות וירקות עד הבית, ולאחרונה הרחיבה את פריסתה למרבית גוש דן.

 

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גרין מרקט. קמפיין לחיזוק המותג
גרין מרקט. קמפיין לחיזוק המותג
מומלצים