שתף קטע נבחר

המשביר לצרכן אוסרת שימוש במונח "מבצע חיסול"

לידי ynet הגיעו מסמכים שהיפנה סמנכ"ל סחר ושיווק במשביר, אסף בן דב, למנכ"לי החברות אומטיים וקורל בהם טוען המשביר כי: "הניסוח של חיסול פוגע בנו ומזיק לתדמיתנו". שלטי הפרסום הוסרו מהסניפים למורת רוחם של זכייני התכשיטים

המשביר לצרכן אסרה על זכייני התכשיטים ברשת, החברות אומטיים וקורל, להשתמש במונח "מבצע חיסול" בפרסום מבצע התכשיטים. לטענת המשביר, ניסוח זה פוגע ומזיק לתדמיתה של הרשת.

לידי ynet הגיעו מסמכים שהפנה סמנכ"ל סחר ושיווק במשביר, אסף בן דב, לחברות בהם נכתב: "אבקשכם לשנות את הטקסט הן במודעה והן בתשדיר שינוי קל בלבד. אין לציין את המילה חיסול להטיותיה 'מבצע חיסול', 'חיסול', 'מחסלים'. אני בטוח שניסוח כמו מבצע חסר תקדים, מבצע חד פעמי, מבצע של פעם בחיים, הזדמנות חד פעמית...ימשיכו את המומנטום של המכירות המוגברות".

שחל פלח סמנכ"ל אומטיים (יבואנית שעוני סייקו ופרארי) מסר ל-ynet, כי הנהלת המשביר נתנה הוראה למנהלי הסניפים להוריד את שלטי הפרסום ולהציב במקומם שלטים עם ניסוחים מעודנים יותר.

בהמשך התכתובת והשיחות הטלפוניות שנערכו בין שני הגופים, כתב בן דב לזכייני התכשיטים "הניסוח של חיסול פוגע בנו ומזיק לתדמיתנו. אצל הצרכן זה ישר מתקשר לחיסול המשביר בעוד שאנו מנסים להבריא את החברה ולא לחסלה. פרסום כזה נוגד את מטרות החברה ומזיק לפעילות ההבראה השוטפת. אנו משוכנעים שניתן למצוא ניסוח יצירתי שיעביר מסר מקדם מכירות".

כזכור, לפני כשבוע יצאו זכייני התכשיטים במבצע הנחות של 75% בניסיון להפוך את הסחורה לכסף. כרגע בידי הזכיינים אומטיים וקורל סחורה בסכום כולל של 100 מיליון שקל, שהוזמנה כבר לפני כחצי שנה. על פי מידע שהגיע ל-ynet, מבצע החיסול מניב לחברות פדיון של מעל מיליון שקל ליום.

אורי פלח, מנכ"ל אומטיים, אמר ל-ynet: "המשביר פוגע בנו ובעצמו. אנחנו נותנים את ההנחות כי אנחנו זקוקים למזומנים אבל זה נהפך למבצע חשאי שאף אחד לא יודע עליו. גם כך המכירה בסכומים האלה גורמת לנו נזק".

 

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרארי. דוכני המשביר במבצע החיסול
פרארי. דוכני המשביר במבצע החיסול
מומלצים