שתף קטע נבחר

ליימן שלייסל השקיעה 2 מיליון ד' במערך הפצה עצמאי

המהלך האסטרטגי נובע מהתחזקותן של רשתות השיווק והקיטון בכוחם של הסיטונאים. מתכננת להתרחב לתחומים נוספים מלבד מזון

קבוצת ליימן- שליסל, העוסקת בייבוא ושיווק מותגי ממתקים ומזון, השקיעה שני מיליון דולר בבניית מערך הפצה ישיר לשוק הפרטי והקימעונאי, שיפעל משנת 2003. בנוסף, מתכוונת הקבוצה להתרחב לתחומים נוספים מלבד מזון.

מטרת המהלך היא ליצור לעצמה נתח שוק גדול יותר בשוק הממתקים והמזון. החברה רכשה עשרות משאיות שישאו את לוגו החברה וגייסה כוח אדם לטובת המהלך. לדברי מנהלי הקבוצה, "המהלך האסטרטגי נובע מהתחזקותן של רשתות השיווק, קיטון בכוחם של הסיטונאים והתפתחויות אצל הגורמים המתחרים". לדבריהם, "אנו מאמינים במותגים שאנו משווקים".

ליימן- שליסל היא חברה משפחתית פרטית שנוסדה לפני 50 שנה, המייבאת כ-150 מוצרים מספקים שונים ומובילים ברחבי העולם. הקבוצה פועלת מיבנה. המחזור הכספי השנתי שלה מוערך בכ-500 מיליון שקל.

לקבוצה חברה בת, "ט.ל.ש", המייצגת את B.A.T (בריטיש אמריקן טובאק") חברה לייבוא והפצת סיגריות. לפני כשנה רכשה הקבוצה 50% ממניות "פריגת - חטיבת הפיצוחים".

 

 

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים