קמפיין ב-250 אלף דולר לאקמולי
הקמפיין מהווה חלק מקמפיין לסדרת אקמול העולה תחת הסיסמא: "למה לעשות דרמה מכל דבר?"
חברת טבע מעלה את הסרטון השני בסדרת סרטוני האקמול, והפעם למוצר לילדים אקמולי. משרד הפרסום מקאן קשר בראל הפיק את הקמפיין, שסיסמתו: "למה לעשות דרמה מכל דבר? יש אקמולי של טבע". היקף הקמפיין לאקמולי עומד על 250 אלף דולר.
משפחת אקמולי כוללת סירופ בשלושה טעמים: פטל, תות שדה ופירות (שני האחרונים ללא סוכר), פתילות אקמולי במינון 150 מ"ג ו-250 מ"ג, ופתילות אקמולי פורטה במינון 250 מ"ג. אקמולי מוריד את החום במהירות ומאושר לשימוש מגיל אפס. אקמולי הינה תרופה ללא מרשם.
המוצר, נמסר מהחברה, תופס 95% מנתח השוק ונתפס כשם גנרי לטיפול בחום וכאבים בקרב האמהות והילדים כאחד. בקבוצות מיקוד שנערכו, עולה כי האמא הישראלית לא מרשה לעצמה להישאר ללא אקמולי בבית. אקמולי נתפס כמוצר הכרחי ולמעשה בכל בית עם ילדים יש אקמולי של טבע.
פורסם לראשונה
אקמולי. שלושה טעמים
מומלצים