שתף קטע נבחר

אסי וגורי מככבים בקמפיין חדש של AIG

אסי כהן וגורי אלפי) שיגלמו את הזמר קוקו והקלידן סטיב מהתוכנית שידורי המהפכה. היקף הקמפיין: 1.5 מיליון שקל

חברת הביטוח AIG עולה בקמפיין חדש בהיקף של 1.5 מיליון שקל בכיכובם של צמד הקומיקאים אסי וגורי (אסי כהן וגורי אלפי) שיגלמו את הזמר קוקו והקלידן סטיב, דמויות הלקוחות מהתוכנית "שידורי המהפכה".

הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר EURO, יכלול מספר סרטונים לטלוויזיה וג'ינגלים לרדיו, המקדמים ביטוח רכב וביטוח משכנתא. הקמפיין עולה בעיתוי הנוכחי, משום שסוף השנה נחשב לעונה הבוערת של חידושי פוליסות ביטוח לרכב.

באמצעות קמפיין זה AIG ממשיכה לתמוך במסר של חיסכון תחת הסיסמא "החיסכון מתחיל בטלפון", כאשר הפעם מקשרת החברה את המסר למצב הכלכלי במשק. "חיסכון בכסף הוא הפרמטר העיקרי שמניע כיום את הצרכן הישראלי בתחום הביטוח, והמצב הכלכלי רק מחדד את זה", אומר מיקי ברקן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של AIG.

לדבריו, באמצעות דמויותיהם הפופולריות של קוקו וסטיב AIG מעוניינת לפנות לקהל הרחב בגובה העיניים. הקמפיין מציג בצורה הומוריסטית ובשפה עממית צורות שונות לחיסכון.

את הקמפיין, כמו בכל קמפיין של AIG, מלווה הנכס החזק ביותר של החברה: מספר ה-800-1 "מספר הטלפון זוכה לזכירות בלתי נעזרת של יותר מ-70% מהאוכלוסיה", אומר ברקן, "ומהווה סמל של החברה לחיסכון במחיר".

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הקמפיין
מתוך הקמפיין
מומלצים