אביק שיווק יוצאת בקמפיין ראשון לנורופן לילדים
היקף הקמפיין: 150 אלף דולר
חברת אביק שיווק מקבוצת טבע יוצאת בקמפיין ראשון לנורופן לילדים, בהיקף של 150 אלף דולר. מדובר במותג חדש בשוק מורידי החום ומשככי הכאבים לילדים בישראל, שאושר על ידי משרד הבריאות ומעתה אין צורך במרשם רופא – לילדים החל מגיל שנתיים.
הקמפיין כולל מודעות צבע בעיתונים היומיים, בעיתוני נשים ומשפחה, עיתונות דתית וחרדית ובעיתונות רוסית.
נורופן לילדים הוא תרחיף בטעם תפוז מיוצרת על ידי קונצרן התרופות הבריטי - BOOTS ונמצאת בכל בתי החולים, הקופות, בתי המרקחת ורשתות הפארמים. מחיר לצרכן: 19.20 שקל.
בעולם, מכירות נורופן לילדים תרחיף, מגיעות כיום לכ-2.9 מיליון לירות שטרלינג, כש-13% מההורים לילדים עד גיל 12 משתמשים בו כיום. הוצאות תמיכה בשיווק התרופה בשנה האחרונה ברחבי העולם, עמדו על 1 מיליון ליש"ט.
פורסם לראשונה
נורופן לילדים
מומלצים