שתף קטע נבחר

יוניליוור משקיעה 500 אלף שקל בהרחבת המותג בדין

משיקה בישראל שמפו לכביסה עדינה. המוצר משווק באירופה מזה כשנתיים

יוניליוור ישראל משיקה קטגוריה חדשה תחת מותג בדין - שמפו לכביסה עדינה ביד או במכונה, המותאם לאריגים עדינים.

המוצר משווק באירופה מזה כשנתיים. יוניליוור ישראל נכנסת לקטגוריה לאחר מחקרי שוק שערכה, בהם עלה כי למעלה מ- 60% מהנשים מכבסות כביסה ביד לפחות פעם בחודש. 84% מהמכבסות כביסה ביד ציינו, כי מרבית הבגדים המכובסים ביד הם בגדי נשים.

השקת המוצר החדש תתמוך בקונספט של הרחבת משפחת מוצרי בדין הכוללת: מרכך כביסה, מי גיהוץ, דפים למייבש הכביסה וריחניות לארון הבגדים.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, אמר כי בדין שואפת להיכנס לכל תחום הקשור בטיפול בבגד ובתהליך הכביסה.

יוניליוור השקיעה בפיתוח והשקת המוצר כ-500 אלף שקל. בשלב ראשון, תלווה ההשקה בפרסום בנקודות המכירה.

על פי נתוני נילסן לשנת 2002, מוערך שוק מוצרי הכביסה ב-240 מיליון שקל בשנה. קטגוריית המוצרים לכביסה עדינה מוערכת בכ-17.5 מיליון שקל המהווים 8% מכלל השוק. השחקן העיקרי בסגמנט הכביסה העדינה הוא נקה טקסטיל שמפו, עם נתח שוק של 42%, ואחריו סינטבון עם נתח שוק של 12.8% והנקל ביו אור עם נתח שוק של 8.9%.

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור העולמי. היקף פעילותו עומד על כ-53 מיליארד אירו בשנה. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ-1.6 מיליארד שקל בשנה.

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בדין. 60% מהנשים מכבסות ביד
בדין. 60% מהנשים מכבסות ביד
מומלצים