קרליין ממתגת מחדש את תחום האיפור ב-5 מיליון דולר
משיקה מותג איפור חדש תחת השם CARELINE LOOK שיחליף את סדרת קרליןן בלוז. החברה מצפה לכבוש נתח של 25% משוק האיפור בארץ. השקת המותג תלווה בקמפיין פרסום בתקציב של 1.5 מיליון דולר
חברת קרליין משקיעה 5 מיליון דולר במיתוג מחדש של תחום האיפור. החברה משיקה מותג חדש המיועד לנשים ולצעירות, תחת השם CARELINE LOOK שיחליף את סדרת קרליין בלוז.
מותג האיפור כולל סדרה של כ- 200 מוצרים, המבוססים על מיקרו קריסטלים, המשנים את זווית שבירת קרני האור ויוצרים אשליה אופטית, המעניקה לעור הפנים מראה חלק.
אלחנן שקד, מנכ"ל קרליין, מסר כי עקב כניסתם של שחקנים חדשים לשוק האיפור בישראל, נוצר הצורך להתחדש ולייצר יתרון למוצרי האיפור של קרליין. לדבריו, היעד של קרליין לכבוש באמצעות הסדרה החדשה 25% משוק האיפור בישראל עד סוף 2003.
השקת CARELINE LOOK תלווה במסע פרסום בתקציב כולל של כ- 1.5 מיליון דולר. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יכלול סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות צבע ושילוט בנקודות המכירה. בנוסף, תבצע החברה פעילות קד"מ, בהשקעה של כ- 1.5 מיליון דולר, שתכלול אירועי איפור במרכזי קניות מובילות, פליירים והתנסויות בנקודות המכירה.
קרליין השקיעה 1.5 מיליון דולר נוספים בעיצוב סטנדים שיוצגו ב- 500 נקודות מכירה, ביניהן: פארמים, רשתות שיווק, בתי כלבו, בתי מרקחת, וחנויות פרטיות.
שקד מסר, כי "בעקבות המהלך החליטה החברה למצב את מחירי המוצרים כאטרקטיביים לצרכנית הישראלית יותר ממוצרים של חברות מתחרות כמו רבלון, לוריאל וניוואה".
שוק האיפור בישראל מגלגל כ- 80 מיליון דולר בשנה. השוק מחולק לקטגוריית ה– MASS MARKET המתאפיינת במכירת מותגים בשירות עצמי ולקטגוריית מוצרי היוקרה המתאפיינת במכירה מעבר לדלפק. ה- MASS MARKET מהווה כ- 85% משוק האיפור בישראל, המהווה גידול של 20% משנת 2001. בקטגוריית זו משחקות החברות ג'יד 18%, קרליין 17%, רבלון 11%, סופט-טאץ' 9%, לוריאל 7%, מייבלין 5% והשאר מתחלק בין שחקניות קטנות.