שתף קטע נבחר

למעלה מ-400 אלף גולשי פס רחב בישראל

האינטרנט המהיר מכה את התחזיות. 290 אלף מנויי אינטרנט מהיר ב-ADSL, השאר גולשים בכבלים

שוק האינטרנט המהיר ממשיך .לצמוח חברת בזק מדווחת על גיוס של 190 אלף מנויי אינטרנט מהיר בתוך שנה. עם גיוסם של אלה מונה בזק כיום כ-290 אלף מנויי אינטרנט מהיר ב-ADSL.

במסגרת זו יצאה בזק בקמפיין ל-WOW, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, שמתמקד ביתרונות השירות בתחום התוכן, תחת הסיסמה "עם אינטרנט מהיר של בזק אתה יודע הכל לפני כולם". סמנכ"ל השיווק והמכירות בבזק, פנינהשנהב, אמרה כי בשנתיים האחרונות בנתה בזק את מותג WOW על פי תוכנית שנקבעה מראש. לדבריה, "בתחילת הדרך, לפני למעלה משנתיים, באפריל 2001, רוב הציבור בישראל לא היה מודע לנושא האינטרנט המהיר. לכן, הפרסום הראשון למותג שם דגש בעיקר על החלק הרגשי בתיאור החוויה העיקרית של הגלישה בקצב מהיר.

לאחר שנה וחצי של פרסום עבר הפרסום שלב נוסף שבו התחילה בזק להתמקד בעולם התוכן של האינטרנט המהיר. כ-290 אלף מנויי האינטרנט המהיר של בזק מצטרפים לכ-130 אלף מנויי אינטרנט מהיר של חברות הכבלים.

על פי נתונים אלה, שוק האינטרנט המהיר בישראל מונה למעלה מ-400 אלף מנויים, נתון הגבוה בהרבה מהתחזיות שהיו לשוק בשנים הראשונות לפעילותו.

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אינטרנט מהיר. יותר מהצפי
אינטרנט מהיר. יותר מהצפי
מומלצים