שתף קטע נבחר

ישראכרט: פעילות שיווקית ממוקדת במועדון shopping

במסגרת הפעילות יישלחו ההטבות ללקוחות כל קניון בנפרד

מועדון SHOPPING של קניוני עזריאלי ותשלובת ישראכרט , שהושק לפני שנתיים, החל בפעילות שיווקית ממוקדת במסגרתה יישלחו ההטבות ללקוחות כל קניון בנפרד. הדיוור הממוקד יעשה בשלב ראשון באזור המרכז ובאזור ירושלים. בשלב מאוחר יותר יורחב גם לאזור הדרום.

 

בנוסף, לקראת החגים יקבלו לקוחות המועדון מגוון הנחות, כאשר לקוחות שביצעו את רוב רכישותיהם בקניוני עזריאלי שבאזור המרכז יקבלו קופוני הטבות המיועדים למימוש בקניון אילון

 

מישראכרט נמסר, כי שובר קנייה של לקוח מועדון שופינג בקניון גבוה בכ-16% עד 23% מהקנייה שלו מחוץ לקניון, וכי נאמנות הלקוחות לקניונים שבהם הם קונים היא גבוהה בצורה משמעותית לעומת לקוחות שאינם חברי מועדון שופינג.

 

לקבוצת קניוני עזריאלי 7 קניונים (אילון, נגב, ירושלים, מלחמה, חולון, הוד השרון, אווט לט הרצליה) בעלי מחזור עסקי שנתי של 3.5 מיליארד שקל ו-120 אלף מבקרים ביום.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ישראכרט. קונים יותר
ישראכרט. קונים יותר
מומלצים