טרה: תנובה מפנה משאבים למלחמה מולנו
דני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה נבחר על ידי איגוד המפרסמים לאיש השיווק של ינואר. פלד התייחס לעלייה בנתח השוק של טרה בתחום הקוטג' ואמר כי הוא צופה לתפוס בשנה הקרובה 20% מהקטגוריה
דני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה, נבחר על ידי איגוד המפרסמים לאיש השיווק של חודש ינואר. פלד (34) נכנס לתפקידו באוקטובר 2002 וחתום על ההשקה המוצלחת של קו מוצרי המותג "ג'ננה", וכן על ההשקה של קוטג' 3%.
בנושא הקוטג' אומר פלד, כי "היה ברור לנו שלא נוכל לבקע את החומה הענקית שנקראת קוטג' תנובה. לא נוכל להילחם בענק שהשקיע בחמש השנים האחרונות 2 מיליון דולר בשנה כדי לתמוך בקוטג'. היה ברור ששטראוס היא זו שצריכה ליצור את הבקיעים הראשונים ואז ניכנס אנחנו מבעד לסדקים".
פיתוח קוטג' 3% בטעם ובמרקם של 5% העלה את נתח השוק של טרה בתחום הקוטג' תוך שמונה חודשים מ-1.6% ל–14.5% כאשר לדברי פלד המכירות עדיין במגמת עלייה. פלד ציין, כי "נוצר מצב שלא היה אף פעם – תנובה מפנה משאבים למלחמה אחד על אחד נגד טרה. זה מחמיא מאוד מצד אחד, אבל מצד שני אתה חייב להיות מאוד ערני, חכם ומדויק. הענף התעורר לכיוון של טרה וזה מאוד מאתגר. אנו צופים גידול בשנה הקרובה לנתח שוק של 20% בקטגוריית הקוטג' למרות מאמציהם של המתחרים".
לטרה שמורה הראשוניות בהשקת יוגורט עם חיידקים, קרטון חלב עם פקק וקוטג' 3%. לדברי פלד, טרה היא היחידה המייצרת משקאות יוגורט, גבינות יוגורט 3%, גבינות יוגורט בטעמים, מעדנים עם 3 שכבות ויוגורט סינביוטי.
במקביל, טרה משקיעה מאמצים שיווקיים נרחבים בג'ננה ובימים אלה משיקה מעדן בטעם שוקולד בננה בהשקעה של 100 אלף שקל. ג'ננה עלה מנתח שוק של 4.5% ל- 16% שהם קצת פחות מנתח השוק של קרלו של תנובה שמחזיק 18%.
דני פלד שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק וסחר בחברת מטרנה. בעבר מילא תפקידים שונים בשטראוס ביניהם מנהל מותג, מנהל תחום ומנהל שיווק בתחום החלב.