שתף קטע נבחר

פשיטת רגל מוסרית

חברת אקוואטק תפצה לקוחה ב-2,000 שקל, לאחר שסיפרה לה כי חברת אקווסרביס ממנה רכשה מטהר מים פשטה את הרגל - נתון שהתברר כלא נכון, ושכל מטרתו היה למכור ללקוחה שירות

"חברת אקווסרביס, שממנה רכשת את מטהר המים, פשטה את הרגל והטיפול במאגר הלקוחות שלה עבר אלינו". כך הודיעו לס' בשיחת טלפון, כעשרה חודשים לאחר ש"פושטת הרגל" התקינה בביתה את המכשיר וגבתה ממנה סכום כסף נכבד. באותה שיחה הציעה לה, לדבריה, מי שהזדהתה כנציגת חברת אקוואטק, את שירותיה הטובים. "נחליף לך את המסננים", הבטיחה לה, ולדברי ס' הסבירה כי הפעולה הזאת חיונית ונכללת בתנאי העיסקה שעליה היא חתומה.

 

ס' האמינה שאכן החברה שממנה רכשה את המכשיר פשטה את הרגל וכי צריך לבדוק את המסננים, למרות שעוד לא חלפה שנה ממועד התקנת המטהר. היא נתנה את הסכמתה לביקור הטכנאי וזה אכן הגיעה לביתה. לדבריה, הוא שיכנע את אמה "שאיננה מבינה מילה בעברית", כי הפילטרים של המערכת אינם תקינים, הרכיב במקומם חדשים תמורת 750 שקל, והלך לדרכו.

 

כשהגיעה לביתה התברר לס', לדבריה, כי הטכנאי התקין במערכת פילטרים ישנים. המים, טענה, היו מזוהמים ונדף מהם ריח של כלור.

ס' פנתה לאקוואטק והתלוננה כי המים לא נקיים. טכנאי של החברה באו לביתה, וקבעו כי צריך להחליף, תמורת תשלום כמובן, חלק אחר במטהר המים.

 

בשלב זה התעורר בליבה חשד שטכנאי החברה עובדים עליה. היא ביצעה בדיקה וגילתה כי חברת אקווסרביס לא פשטה כלל את הרגל וממשיכה לשרת את צרכניה. טכנאי של החברה שכביכול פשטה את הרגל הגיע לביתה, וולטענתה תיקן את הנזקים שגרמו טכנאי חברת אקוואטק.

 

ס' הגישה תביעה כספית נגד חברת אקוואטק לבית המשפט לתביעות קטנות בקרית גת, וזכתה. השופטת, מיכל וולפסון, קיבלה את התביעה וחייבה את אקוואטק לשלם לתובעת פיצויים בסך 2,000 שקל ועוד 587 שקל הוצאות משפט.

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים