פריגת משקיעה מיליון שקל בהחדרת פריגת freeze
מדובר במנה אישית של מיץ קפוא שתשווק באריזות של 50 גרם
חברת פריגת משקיעה מיליון שקל בהחדרת המוצר פריגת freeze מנה אישית של מיץ קפוא, שתשווק באריזות של 50 גרם, במאגדת של רביעיית גבעים בטעמי תפוז או לימון.
קטגוריית פריז של פריגת עברה מיתוג מחדש לפני כ-10 חודשים בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר. במסגרת המהלך, המשקאות הקפואים של פריגת, שנקראו "פריגת קפוא" מותגו מחדש תחת השם פריגת פריז במטרה להרחיב את מעגל הצרכנים של הקטגוריה, ולפנות לקהל צרכנים צעיר יותר.
השקת פריגת freeze מנה אישית, תלווה בקמפיין פרסום עיתונות באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT. ובפעילות קד"ם, חלוקת מוצרים להתנסות, דיוור ישיר ודיול.
פריז אישי
מומלצים