שתף קטע נבחר

מספר 2 בענף הפרסום, WPP, רוצה את גריי גלובל

גריי גלובל גרופ היא חברת הפרסום השלישית בגודלה בעולם

WPP גרופ הלונדונית, חברת הפרסום השנייה בגודלה בעולם, שוקלת להציע מזומנים ומניות בשווי 2.1-1.3 מיליארד דולר תמורת רכישת גריי גלובל גרופ, חברת הפרסום השלישית בגודלה בעולם. כך דיווח הפייננשל טיימס. לדברי העיתון, WPP החלה במהלך לאחר שקיבלה את אישורה של יוניליבר - אחת הלקוחות הגדולים שלה והמתחרה של פרוקטר-אנד-גמבל, שהיא לקוחה של גריי גלובל.

 

גריי גלובל מחזיקה בתקציבי הפרסום של עיסקי הבריאות, היופי והבשמים של פרוקטר-אנד-גמבל, ששוויים כ-150 מיליון דולר בשנה - כ-12% מהכנסותיה השנתיות של חברת הפרסום האמריקנית. מנהלים מ-WPP נפגשו עם אד מאייר (77), המנכ"ל ובעל מניות השליטה בגריי גלובל, אחרי שגריי אישרה בשבוע שעבר שהיא מנסה למצוא קונה.

 

מניותיה של גריי גלובל נסגרו ביום שישי במחיר של 870 דולר, מה שמעניק לחברה שווי שוק של 2.1 מיליארד דולר. לפי הפייננשל טיימס, מתמודדות אפשריות נוספות על גריי גלובל הן חברות ההשקעה תומאס לי פרטנרס והלמן אנד פרידמן.

 

גריי גלובל, שמושבה בניו-יורק, נוסדה לפני 87 שנה. בשנה שעברה היא הרוויחה 118.2 מיליון דולר על מכירות של 1.31 מיליארד דולר. פובליסיס גרופ, יריבתה הצרפתית של WPP, רמזה בשבוע שעבר שאין בכוונתה להגיש הצעה לרכישת גריי גלובל.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים