שתף קטע נבחר

עלית רכשה קו לייצור עוגיות ב-5 מיליון שקל

משיקה סדרת עוגיות חדשות באריזה לשמירת הטריות שיימכרו ב-9 שקלים. ההשקה תלווה במסע פרסום בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

חברת עלית מנסה לחזק את מעמדה בתחום המאפים - החברה רכשה קו ייצור חדש לעוגיות בהשקעה של 5 מיליון שקל ומשיקה סדרת עוגיות חדשות ארוזות באריזה שקופה המאפשרת סגירה חוזרת ושומרת על טריות המוצר. סדרת העוגיות תמכר במחיר של 9 שקלים לאריזות בנות 210 - 265 גרם.

 

ההשקה תלווה במסע פרסום נרחב בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. מסע הפרסום יכלול טלוויזיה, פעילות קידום מכירות ופעילות בנקודות המכירה.

 

לדברי לימור קוז'וקרו, מנהלת יחידת שיווק ופיתוח מאפה, "עלית שמה לה למטרה להפוך לשחקן משמעותי בקטגוריית העוגיות, שהינה הגדולה מבין קטגוריות המאפה ומגלגלת מחזור של כ-450 מיליון שקל בשנה".

 

מיכל שני, מנהלת מותג עוגיות ביחידת המאפה של עלית, הוסיפה כי קטגוריית העוגיות מאופיינת במגוון רב של יצרנים, וקיים פוטנציאל רב ליצרן מוביל שימשוך את השוק.

 

הסדרה החדשה כוללת עוגיות בטעם קינמון, פקאן, קרמל עם קוקוס, שוקולד תפוז, חמאה עם שקדים ועוגיות בטעם לימון.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עלית. רוצה להפוך לשחקן משמעותי בשוק
עלית. רוצה להפוך לשחקן משמעותי בשוק
מומלצים