יוניליוור משקיעה 4 מיליון שקל במיצוב מחדש לקנור
הסיסמא החדשה: "YO, קנור- הפתעת אותי"
יוניליוור ישראל ממצבת מחדש את המותג קנור, ויוצאת עם אסטרטגיה תקשורתית תחת הסיסמא: "YO, קנור- הפתעת אותי". המהלך כולל, בשלב ראשון, שלוט חוצות, גשרים וקמפיין רדיו ופעילות בנקודות המכירה, ובשלב שני קמפיין טלוויזיוני למרקים באמצעות משרד הפרסום ליניאל DDB ובהשקעה של 4 מיליון שקל.
רק לפני שנה נפרדה קנור מהשף והמותג עבר להבטחה פרסומית ש"כל אחד יכול להיות שף". ההדגשה היתה שקנור מציע פתרונות יצירתיים לבישול יומיומי ושקנור גורם לאנשים להרגיש יצירתיים במטבח. בשלב הבא האסטרטגיה הפכה להיות "קנור וקצת יותר" קנור זה יותר מאוכל, זה חלק מהחיים.
פיונה גייל, מנהלת שיווק המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל, אומרת כי " האתגר הוא לבסס מותג חזק ובעל השפעה באמצעות אסטרטגיה שתחליף את השף המפורסם. מסע הפרסום יו, קנור – הפתעת אותי" מאפשר למותג לדבר אל הצרכנים בגובה העיניים ובה בעת להציע איכות ופתרונות קולינריים קלים לשיפור ושדרוג חוויית בישול הארוחה."
קנור מחזיק בנתח של 40% מהשוק הקולינרי הכולל אבקות מרק, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול. קנור מחזיק בנתח של 65% משוק המרקים המוכנים, 70% משוק המרקים באריזות אישיות ו-42% משוק אבקות המרק לתיבול.
הפוסטר החדש של קנור
מומלצים