תדיראן מוצרי צריכה: תקציב הפרסום הוכפל ל-4 מיליון ד'
משרד הפרסום פובליסיס אריאלי יטפל בקריאייטיב ורכישת המדיה תתבצע על ידי חברת מדיה-טופ
חברת תדיראן מוצרי צריכה, המתמחה בייצור ושיווק מזגנים, הכפילה את תקציב הפרסום שלה ל-4 מיליון דולר בו יטפל משרד הפרסום פובליסיס אריאלי. רכישת המדיה תתבצע על ידי חברת טופ מדיה. ומשרד יחסי הציבור "בר תקשורת" יטפל בכל תחום האסטרטגיה התקשורתית של החברה.
במקביל מינתה החברה את ארז אבנר לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה, כאשר באחריותו מתנהלת גם חברת תדיקר המספקת פתרונות מיזוג לשוק העסקי והתעשייתי. עד לאחרונה שימש ארז אבנר כמנהל הסחר של קבוצת כ.א.ל.
לדברי אבנק, "הקו הפרסומי יתמקד בשני מישורים במקביל: מחד מסע פרסום תדמיתי שמטרתו המשך מיצוב חברת תדיראן מוצרי צריכה כמובילה בתחום פתרונות המיזוג, ומאידך מסע פרסום מכירתי ((Hard Sale שימחיש את הערך המוסף שמציעה החברה – מקצוענות, איכות ושרות ללא פשרות לצד מחירים אטרקטיביים."
לדבריו, כמהלכים משלימים להמשך מיצובה של החברה כמובילה בשוק, החלטנו להכפיל השנה את תקציב הפרסום, ובעצם לתת דגש על פריסה מקסימלית ומקיפה באמצעי המדיה."
חברת תדיראן מוצרי צריכה נמצאת מאז יולי 2004 בבעלות מלאה של קונצרן CARRIER העולמי שהינה חברה מובילה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מיזוג אוויר, בלמעלה מ –172 מדינות ברחבי בעולם .
תדיראן. ישקיעו בפרסום
מומלצים