קוקה קולה משקיעה 5 מיליון ש' בהטבות לבני נוער
החברה ממשיכה למנף את הקשר עם עולמות התוכן של בני הנוער. מציעה חידונים באתר האינטרנט מלווים בפרסים
קוקה-קולה ישראל ממשיכה למנף את הקשר עם עולמות התוכן של בני הנוער, ומשיקה תוכנית חדשה בהשקעה של כ-5 מיליון שקל.
התוכנית כוללת השקה מחודשת לאתר המוזיקה של קוקה-קולה -MUSIC MY וחלוקת פרסים לבני הנוער לאורך השנה, כאשר הפעילות הראשונה הינה חידון "אירופה ב- LIVE"- חידון טריוויה העוסק במוזיקה לועזית ובאמנים ישראלים שהופיעו ועבדו בחו"ל.
החידון עלה בימים אלה באתר MYMUSIC ויהיה באוויר עד ה-8 במרץ. הפרס הגדול לזוכה בחידון הוא טיסה זוגית לאירופה, כניסה להופעה של רובי וויליאמס בברלין, כניסה להופעה של הרולינג סטונס באמסטרדם וכניסה להופעה של דפש מוד בת"א (לימוזינה תיקח את הזוכה וחברו להופעה ובחזרה). כמו כן ייהנה הזוכה מאירוח בבתי מלון, כסף לבזבוזים והסעות.
שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה-קולה, אמרה כי "החלטנו להשקיע באתר MYMUSIC מתוך הבנה כי בני הנוער מבלים שעות רבות באינטרנט ומחוברים מאד למוזיקה. לאורך כל השנה נפתיע עם הטבות ונאפשר לבני הנוער להיות שותפים בקביעת ההטבה באמצעות סקר שיפורסם באתר MYMUSIC".
אפשר להגריל טיסה לאירופה
מומלצים