שתף קטע נבחר

עם גג פתוח, ורוח בשיער

האביב כבר כאן, הקיץ ממש בפתח, וזה הזמן לסקור את המכוניות שיעשו לכם קריר ונעים, גם בלי מזגן, וגם במחיר שווה לכל נפש. קבלו את ההיצע המלא של מכוניות בעלות גג נפתח שמשווקות כיום ישראל, כולל דוגמאות למשומשות זולות במיוחד. לא תבדקו?

"הגג דולף בחורף", "ונדליסטים נהנים להשחית", "צריך להחליף את הגג כל כמה שנים", "מנקר עיניים ויקר", "רועש יותר, בטוח פחות", "בקיץ השמש שורפת, בחורף קר מדי". אנחנו מניחים שיש עוד סיבות בארסנל הטיעונים המקובל בישראל, נגד מכונית עם גג נפתח. ואתם יודעים מה, אנחנו לא מתווכחים עם אף אחת מהן. גם מכיוון שהן לחלוטין לא מופרכות, וגם מכיוון שיש טיעון אחד חשוב ומנצח כנגדן. מכונית עם גג נפתח היא תענוג אמיתי, ממכר. מי שלא ניסה, לא יודע מה הפסיד.

מכונית התצוגה קורבט מאקו שארק. אותה לא תוכלו לרכוש, אבל יש לנו בשבילכם שלל אפשרויות לכל כיס. אל תוותרו על התענוג 

 

מעבר לכל הטיעונים על בעייתיות גג הבד (במקרה של הזולות יחסית), העובדה כי הן נדירות יחסית בישראל קשורה בעיקר בתג המחיר הצמוד אליהן כחדשות. ברשימה המצורפת מטה תגלו כי הפתוחה הזולה מכולן בישראל כיום היא פיז'ו 206CC, עם תג-מחיר של 161 אלף שקל. האם דייהטסו קופן החדשה והפשוטה יחסית עשויה להיות זולה יותר? בתערוכת הרכב המקומית קיבלנו תשובה. לא, היא תעלה כ-190 אלף, בדיוק כמו מאזדה מיאטה ו... זהו. כל פתוחה אחרת תעלה בארץ מעל 200 אלף שקל, ורובן המכריע הרבה מעבר ל-300. בפירוש לא לכל אחד.

 

אבל אפשר גם אחרת. הקטגוריה הראשונה שמוצגת כאן, היא של מכוניות פתוחות-גג משומשות, במחיר של פחות מ-100 אלף שקל, וחלקן אפילו זולות מ-50. אם זה מה שאתם רוצים, תנו הצצה באפשרויות הרבות. שימוש במחירון הרכב והצלבה עם לוחות הרכב השונים, יעניקו לכם אפשרויות רבות, אפילו כאלה שמתאימות לכל כיס. אתם רק צריכים לרצות את זה. נסו, ההתמכרות מובטחת.

 

משומשות, עד 50 אלף, ואפילו פחות...

 

או קיי. לא לכל אחד יש את הסכום הזה. אנחנו יודעים. אבל בפירוש מדובר במחיר קניה סביר, מה שנקרא שווה לכל נפש כמעט. מכוניות חדשות עם אחריות לשלוש שנים לא תוכלו למצוא כאן. הסיכויים טובים שתמצאו עצמכם עוסקים במכוניות עם היסטוריה של עשור לפחות, אבל תראו איזה מציאות אפשר לגלות.

 

פורד אסקורט, החל משנת 90', במחיר כמעט-מצחיק של "החל מ-17 אלף". ככה אומר המחירון, וצריך רק לקחת בחשבון שאם תמצאו אחת במצב טוב, כדאי לשלם אפילו מעל.

פיאט פונטו, מי שהייתה הפתוחה הזולה ביותר באמצע שנות ה-90', ומכונית פתוחה באמת-שווה-לכל-נפש, עולה החל 20 אלף שקל למודל 95'.

רובר 216, החל מ-94' במחיר של 27 אלף שקל לפי המחירון. אלא שאנחנו מהמרים במידה די גבוהה של ביטחון שתצליחו לרכוש אחת בפחות מזה, אם תמצאו את האחד שמסכים למכור. רובר אמנם חדלה מלהתקיים, אבל מדובר בתמורה מעולה לכל הדעות.

פיז'ו 306, שנת 94', החל מ-24 אלף שקל. פעם אחת הפתוחות האופנתיות בסביבה, וגם היום שווה כל שקל.

ב.מ.וו 320 קבריולה יוקרתית לשעבר, שנת ייצור 94', 47-50 אלף, תלוי בסוג תיבת ההילוכים. היינו הולכים על הידנית, אבל לא היינו מהמרים שתמצאו אחת. בכל מקרה, ב.מ.וו פתוחה, בפחות מ-50 אלף...

 

משומשות, עד 100 אלף

 

אודי TT משנת הייצור 2000, עם תיבה ידנית ומנוע ה-1.8, זוכה במחירון לתג של 106 אלף שקל. אנחנו מהמרים שאם תשימו 100, תהיה לכם אחת כזו...

אלפא ספיידר מהשנים המאוחרות של ה-90', במחירי מחירון הנעים בין 50 ל-100 אלף. שווה הצצה, אם תמצאו קלאסית אחת.

רובר MG, עם תיבה ידנית ובשנת הייצור 99', תעלה לא יותר מ-70 אלף. אנחנו מהמרים שמחיר השוק שלה יהיה נמוך הרבה יותר.  

MG TF

 

מאזדה מיאטה, שנת 95' למשל, ב-60 אלף שקל. אלא שמדובר כיום באחת המכוניות היותר-לוהטות בשוק, ולכן ספק אם תמצאו אחת במצב טוב ובמחיר מחירון בלבד. אם כן, אל תהססו.

הונדה S2000, אם באמת תמצאו אחת שעדיין חיה - משנת ייצור 2000 - מוצבת במחירון ב-110 אלף שקל. לא שהיינו מציעים לכם להיות אופטימיים כל-כך, אבל בכל זאת. מדובר באחת המכוניות היותר-מרגשות שנעות על כבישי ישראל בכלל - גג נפתח או גג סגור.

ב.מ.וו Z3, עם מנוע ה-1.8 ומודל 98' ידנית, צריכה לעלות כ-70 אלף "בלבד". האיכות של ב.מ.וו, היכולת הדינמית של, ובכן, לא בדיוק החברה ממינכן.

טויוטה MR2 מודל 2001 ועם גיר ידני כמובן, תעלה פחות מ-100 אלף. כמה בדיוק לפי לוי יצחק? 98 אלף. מנוע מאחורי המושבים, בסיס גלגלים קצר, התהגות מאתגרת.

 

חדשות ומשומשות, עד 200 אלף

 

פיז'ו 206CC חדשה - 161 אלף. הבעיה היחידה, אולי, היא התדמית הנשית-מדי של המכונית הזו. והבעיה היא כמובן אך ורק אם אתם גברים.

מאזדה מיאטה חדשה - 190 אלף. או אם מה שאתם מחפשים זה את הגרסה האחרונה של המיאטה הקודמת - 140 אלף עבור מודל 2005. נכון להיום, הפתוחה הדו-מושבית המהנה ביותר לנהיגה במחיר שפוי יחסית. לא שיש לה מתחרות. בעצם, התחרות היחידה מגיעה רק ממיאטה משומשת. 

מאזדה מיאטה

 

מיני משומשת, מודל 2005 ידנית ב-173 אלף. מחיר אסטרונומי לכל הדעות. איך קרה שהמכונית הזו הפכה לכל-כך יקרה בישראל, לא ממש ברור לנו. אבל עובדה.

חיפושית משומשת, שנת 2004, ב-160 אלף. ראיתם מה כתבנו על המיני? תקראו שוב ותייחסו לחיפושית. מחיר שערוריה.

ופורשה בוקסטר... אם באמת תצליחו למצוא אחת. 2.5 ליטר ידנית, משנת ייצור 97', רשומה במחירון כשווה 140 אלף שקל. ואם יש לכם יותר כסף, למשל 200 כמעט, למה לא תלכו על ה-2.7 ליטר משנת 2000, עם תיבה ידנית (נדירה) או אוטומטית צפויה יותר. אפילו את הבוקסטר S תוכלו לסדר לעצמכם במחיר כזה. תיאורטית בלבד. הסיכוי שלכם למצוא אחת ידנית זהה לאפשרות שמסלול מירוצים יוקם אצלנו כבר בשנה הקרובה. האמנם?

 

חדשות עד 500 אלף

 

עד חצי מיליון אמנם, אבל נתחיל בזולות, יחסית. כאלה שישאירו לכם המון עודף מ-300 אלף. אין מנוס מלציין כי לטעמנו מדובר במחירים מאד, אבל מאד גבוהים. ענייני מיסוי כמובן, אבל גם הפופולריות הנמוכה יחסית (פועל יוצא של מחיר, יותר מכל) של מכוניות אלה בארץ, מונעים מהיבואנים לרכוש אותן במחיר הגיוני יותר. ומכיוון שכך, חלקם הגדול (של היבואנים) בוחרים כבר לייבא גרסאות מצוידות בנדיבות יחסית, מה שמעלה את מחירן עוד יותר. אבל, יש מי שיכול כמובן...

מיני קופר-S קבריולה

 

פיז'ו 307CC - החל מ-224 אלף שקל. ולא, אין לה קשר למכונית ה-WRC שמתחרה במירוצי ראלי

מיני חדשה. החל מ-218 אלף עבור 1.6 ידנית, וכלה ב-267 אלף עבור הקופר S.

אודי TT הנוכחית, עד שתגיע החדשה, החל מ-340 אלף שקל.

ב.מ.וו Z4, החל מ-340 אלף עבור ה-2.2 ליטר האוטומטית. או סדרה 3 הנוכחית, עם מנוע 2.0 ליטר, ב-370 אלף שקל.

הונדה S2000 חדשה, צעירה, צפופה ומאד מאתגרת - 350 אלף שקל. כמו בתמונה למטה... 

הונדה S2000 (צילום: רועי צוקרמן)

 

מרצדס SLK עם מנוע 1.8 מוגדש (קומפרסור) תעלה לכם "רק" 425 אלף. CLK מצליחה אף היא להכנס לקטגוריה הזו, עם "מחיר כניסה" של 495 אלף. וזה מחיר מציאה עבור מרצדס, תאמינו לנו, או תעברו לקטגוריה הבאה...

 

חדשות עד מיליון שקל, וגם מעבר...

 

ב.מ.וו סדרה 6, או 645 בשבילכם, עם גג נפתח, עולה מחיר מציאה של 889 אלף שקל.

מרצדס SL החדשה, בגרסת ה-3.5 ליטר, תעלה לכם 1,043,000 שקל בדיוק. רוצים גרסה חזקה יותר? יש גם SL ב-1.63 מיליון - ה-55 AMG שמיועדת לממהרים ועשירים במיוחד.

מרצדס SL

 

פורשה הספורטיבית מציעה מספר דגמים עם גג נפתח, כולם בקטגוריה היקרה ביותר. למשל הבוקסטר הזולה מכולן, שמחירה מתחיל ב-525 אלף, ל-2.7 ליטר ידני. על ה-S החזקה עם תיבת טיפטרוניק תשלמו כבר מעל 650 אלף. וזו ההתחלה. ה-911 מציעה רוח בשיער תמורת קצת פחות ממיליון (990 אלף) עבור ה-C2. ה-C4 עולה 100 אלף נוספים.

למי שבאמת רוצה פורשה צהובה... ה-911

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 307CC
פיז'ו 307CC
אודי TT
אודי TT
וולוו C70. קשה להאמין שתמצאו אחת
וולוו C70. קשה להאמין שתמצאו אחת
ב.מ.וו Z3.  עדיין מרשימה
ב.מ.וו Z3. עדיין מרשימה
מומלצים