שתף קטע נבחר

רשת סטימצקי מקימה מועדון לקוחות

המועדון יתחיל לפעול בתחילת 2007 ויציע ללקוחות הנחות על ספרים וסרטי DVD וכן ארועי תרבות לחברים בו. סמנכ"ל השיווק שולח רמז לרשתות שהקימו לאחרונה מועדון לקוחות בשיתוף חברת אשראי: נקים מועדון של אוהבי תרבות אמיתיים ולא באמצעות כפיית כרטיס אשראי נוסף על הלקוח

רשת חנויות סטימצקי תשיק בתחילת 2007 מועדון לקוחות פרטי. ברשת מדגישים כי המועדון יתופעל באופן עצמאי על ידי סטימצקי ולא יכלול שיתוף פעולה עם חברת אשראי, בדומה למועדוני לקוחות שהקימו לאחרונה רשתות שיווק. 

 

רועי פרייבך, סמנכ"ל השיווק של החברה, אמר כי "הקמת מועדון לקוחות עצמאי מטעם סטימצקי, ולא כזה שהוא תוצר של שיתוף פעולה עם אחת מחברות האשראי, נובע משתי סיבות עיקריות: הראשונה - השקעה ישירה בלקוחות הרשת, והשנייה - גיוס חברים שהם אוהבי תרבות אמיתיים, אשר מעוניינים לקחת חלק במועדון תרבותי שכזה, ולא באמצעות כפיית כרטיס אשראי נוסף על הלקוח".

 

מועדון הלקוחות החדש יציע הנחות ומבצעים על מוצרים הנמכרים ברשת, בהם ספרים, סרטי DVD ודיסקים. כמו כן, תקיים הרשת עבור לקוחות המודעון אירועי תרבות דוגמת מפגשים עם סופרים והזמנות להשקות של ספרים. חברי מועדון הלקוחות יעודכנו מראש על השקות של ספרים חדשים, ותינתן להם אפשרות לרכישה מוקדמת של ספרים.

 

איריס בראל, מנכ"ל רשת סטימצקי, מסרה כי "מועדון הלקוחות נועד להפוך את חבריו לחלק ממשפחת סטימצקי, והוא צעד ראשון מתוך שורת צעדים עתידיים לחיזוק מעמדה של הרשת כמובילת תרבות. אנו נלמד את העדפותיו של חבר המועדון בתחומי הקריאה והפנאי, על מנת שנוכל לספר לו ולעדכן אותו בתחומים המעניינים אותו. המטרה הינה להפוך את הלקוח שנכנס לחנות מאנונימי ללקוח מוכר".

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטימצקי. מחזקת קשר עם הלקוח
סטימצקי. מחזקת קשר עם הלקוח
מומלצים