לקראת ניידות המספרים: פרטנר משדרגת את השירות
משקיעה 8 מיליון שקלים במהלך אסטרטגי לשימור לקוחות: "אורנג' בול בשבילך": שירות יוזם ללקוחות החברה שיאפשר להם לחסוך כסף
לקראת כניסת ניידות המספרים לתוקף, בדצמבר הקרוב, והחשש מפני נטישת לקוחות, יוצאת חברת פרטנר במהלך אסטרטגי גדול של שימור לקוחות ושידרוג מערך שירות הלקוחות שלה, בהשקעה כוללת של 8 מיליון שקלים.
במסגרת המהלך השיקה פרטנר שירות חדש, תחת השם "אורנג' בול בשבילך". במסגרת זו יוזמת החברה פנייה אל לקוחותיה בכל חודש, בו היא מציעה לכל אחד מהם אישית איזו תוכנית מומלץ לו לאמץ וכיצד הוא יכול לחסוך כסף. מערכת ממוחשבת תבדוק לכל לקוח את סוג התוכנית שלו, סוג המכשיר ואופי השימוש שלו, ותציע לו מדי חודש אופציות להוזלת החשבון החודשי.
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, אמרה כי "מדובר במדרגה נוספת בתפיסת השירות ללקוח. הלקוח מצפה מאיתנו לשירות יוזם, לטיפול ולהצעות המותאמות לו אישית". בהקשר זה אמר אלי גליקמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של החברה, כי "בעוד שהמתחרות שלנו נמצאות בשלבים הבסיסיים של שירות הלקוחות - דהיינו שירות שמגיב לפניות, הרי אנחנו נמצאים שני שלבים לפניהם עם השירות היוזם". לדבריו, שירות מגיב נתפס כשירות בסיסי. ללקוחות ציפייה מרכזית אחת - שירות יוזם".
איך זה יעבוד? ממחר (ב') יקבלו לקוחות אורנג' מכתבים אישיים עם הצעות אופרטיביות לצרכנות נבונה בשימוש במכשיר האורנג'. בין היתר לקוחות יקבלו המלצות לתוכנית תעריפים שתתאים לו ותוזיל את חשבונו, ביטול חבילות ושירותים שאינם בשימוש, ועוד.
המהלך יגובה בקמפיין רחב היקף בכל המדיות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.
פעילויות נוספות
במקביל, תמשיך הקיץ החברה את פעילויות אורנג' דיי, עם מגוון הטבות סלולריות בכל יום רביעי, החל מה-1 ביולי. המחזמר מאמא מיה יגיע כידוע לארץ ב-11 ביוני, בחסות פרטנר, כש-60 אלף כרטיסים כבר נמכרו. שירות ICQ הושק לפני כחודש בסלולר, ומאז נרשמו כבר 50 אלף הורדות של היישום למכשיר, ויותר משני מיליון מסרים נשלחו ברשת אורנג'.
כמו כן, תצא פרטנר בפרויקט שיתוף גולשים, כשהפעם אורנג'מיוזיק, סאבלימינל וערוץ מוסיקה 24 יוצאים בקמפיין חברתי תחת הכותרת "לא לאלימות".