שתף קטע נבחר

בזק "הפציצה" את מנויי בזק-ביל עם 139 מיילים

שירות "בזק-ביל" קיבלו מאות עותקים של פירוט השיחות שלהם בדואר האלקטרוני. בזק: תקלות קורות

את המייל הזה אף לקוח לא פספס. תקלה בבזק-ביל, שירות למשלוח פירוט שיחות הטלפון בדואר האלקטרוני, גרמה להצפת תיבות האימייל של מנויי השירות בעשרות עד מאות הודעות. תיבות אשר הנפח שלהן קטן יחסית אף נסתמו.

 

במסגרת "בזק-ביל", שירות שמסופק חינם, לקוחות בזק יכולים לקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם את חשבון הטלפון ופירוט השיחות שביצעו מדי חודש.  

 

בגלל תקלה במערכת הדיוור של בזק קיבלו הלקוחות את ההודעה במספר רב של עותרים. לקוחות בזק שפנו אלינו בדואר האלקטרוני דיווחו כי משקל ההודעה קטן יחסית (22 קילו בייט), אך היא נשלחה במאות עותקים.

 

תקלה ב בזק

"קיבלתי מאתמול בערב עד שעות הבוקר הודעת אימייל מבזק שמחכה לי חשבון באינטרנט ב-139 עותקים", אומר אהרון, לקוח של בזק.

 

"החל מאתמול בערב קיבלו לקוחות בזק המנויים על שירות "בזק ביל", הודעות דואר אלקטרוני שוב ושוב, מאות פעמים, בקצב של כ-50 בשעה. ההודעות ממשיכות להשלח גם הבוקר כמו צונמי אלקטרוני", התלונן ארנון, לקוח נוסף שתיבתו הוצפה.  

 

באתר בזק הופיע הסבר כללי בנוגע לבעיות טכניות שעלולות לצוץ, מבלי להודות בתקלה: "במסגרת שיפור השירות, חברת בזק נמצאת בימים אלו בתהליך העלאת אתר "בזקביל" חדש ומשודרג. התהליך עשוי לקחת מספר חודשים, ובמהלכו יוסבו הלקוחות בהדרגה מהמערכת הקיימת לחדשה".

 

מוקד השירות של בזק אישר את דבר התקלה, ומסר כי הנושא טופל ומשלוח המיילים החוזרים הפסיק.

 

תגובת בזק: "מדובר בתקלה טכנית שאירעה אתמול לפרק זמן קצר. יש להדגיש כי ההודעה המדוברת נשלחה רק לאחוז מזערי ממקבלי השרות. בנוסף, התקלה אותרה וטופלה למניעת הישנותה – במהירות רבה וביעילות. תקלות – גם אם הן נדירות – קורות. בזק מתנצלת בפני כל מי שנגרמה לו אי נוחות".

 

הידיעה הראשונית התקבלה בדואר האדום

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הציפו את הלקוחות במיילים
הציפו את הלקוחות במיילים
מומלצים