ml מפצלת את תקציב הפרסום לשלושה משרדים שונים
אריאלי פובליסיס יקבל את תקציב הפרסום של רשת ml נשים, פוגל לוין את ml men ורשת MAMZ תטופל על ידי איתי אטיאס
חברת ml המחזיקה בארבעת מותגי אופנה, ביניהם רשת ml נשים, רשת ml גברים ורשת Z'MAM לצעירים, תכפיל את תקציב הפרסום ב-2008 ל-14 מיליון שקלים, והחליטה לפצל את הפעילות הפרסומית של ארבעת המותגים למשרדי פרסום שונים.
משרד הפרסום אריאלי פובליסיס יקבל את תקציב הפרסום של רשת ml נשים, שנאמד בכ- 8 מיליון שקלים. את תקציב הפרסום של ml men שמוערך ב-4 מיליון שקלים קיבל פוגל לוין.
רשת חנויות Z'MAM לצעירים, המציעה אופנה טרנדית ונועזת, תטופל על-ידי איתי אטיאס אשר פתח לאחרונה חברה המתמחה בשיווק ופרסום מותגים לצעירים. תקציב הפרסום של Z'MAM לשנת 2008 נאמד בכ-2 מיליון שקלים.
חברת ml הנמצאת בבעלות אבי מלכה עבדה בשנתיים האחרונות עם משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד". תקציב הפרסום בשנת 2006 נאמד בכ-6 מיליון שקלים ובשנת 2007 נאמד בכ-7 מיליון שקלים. בשנה הבאה, כאמור, יעמוד התקציב על 14 מיליון שקלים.
אבי מלכה, מנכ"ל ml, מסר כי "פיצול פעילות המותגים בין משרדים שונים, נועדה להתמקד בכל מותג ומותג ולבנות אסטרטגיות פרסומיות שונות לקהל יעד שונה. כל אחד מהמשרדים נבחר בזכות הניסיון, התמקצעות והבנת התחום המותג הוא יטפל".
לדברי מלכה, לאחר שנתיים של פעילות פורייה ומשותפת בין חברת ml למשרד הפרסום ענבר מרחב שקד במסגרתה חיזקו את מהלך מיתוג ml, וכן היו שותפים מלאים להצלחת והקמת רשת ml men הוחלט במשותף לפצל את הפעילות עפ"י מותגים. ענבר מרחב שקד ביקשו לא להשתתף במכרז.