פיאט מזמינה את הגרנדה פונטו למוסך
חברת סמל"ת מזמינה 30 בעלי פיאט גרנדה פונטו לבדיקה במוסכי השירות. הסיבה: חשש לתקלה במוט ההגה. דובר החברה: "הודענו בינתיים ללקוחות"
חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו ופיאט, הודיעה כי זימנה למוסכי השירות 30 בעלי פיאט גרנדה פונטו. הסיבה לקריאה לתיקון (Recall): לדברי פיאט, במהלך בדיקות בקרת איכות התגלה חשש לכשל במוט ההגה. מכלל המכוניות ששווקו בישראל, 30 נכללות בסדרת הייצור בה עשויה הכשל להופיע. לדברי סמל"ת, בעלי כל המכוניות זומנו למוסך זה מכבר.

30 מכוניות מדגם ה"גרנדה פונטו" של פיאט, נקראו לבדיקה במערכת ההגה
דובר החברה אמר ל-ynet כי עד עתה ביקרו במוסך מרבית המכוניות המעורבות בקריאה לתיקון, נבדקו ונמצאו תקינות. יש לציין כי בפיאט מזמינים את הלקוחות לבדיקה, ורק במידה ונמצא כשל אפשרי, עובר הרכב טיפול מיידי. בדיקת המכונית אורכת מספר דקות, ואינה כרוכה בתשלום כלשהו. גם במקרה של צורך בהחלפת חלק, יבוצע התהליך כולו על חשבון סמל"ת.
בסמל"ת מזכירים כי - כמחוייב בתקנות - מלבד הודעה ללקוחות, נמסרה התראה מתאימה גם למשרד התחבורה.
