שתף קטע נבחר

קסטרו בקמפיין הנעלה חדש ב-4 מיליון שקל

הרשת תציג את קטגוריית הנעליים שלה בפעם הראשונה. זאת, במסגרת השקת קולקציית החורף

רשת קסטרו יוצאת בקמפיין טלוויזיה חדש, שבו תציג בראשונה את קטגוריית הנעליים שלה. בקמפיין - שנעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן - הושקעו 4 מיליון שקל, והוא חלק ממהלך פרסומי כולל שיציג את קולקציית החורף של הרשת.

 

סמנכ"ל השיווק של קסטרו, יפעת קרני, הסבירה כי ההחלטה לצאת בקמפיין לקולקציית נעלי החברה באה בעקבות גידול משמעותי שחל במכירות הנעליים של הרשת בשנה האחרונה.

 

"לראשונה קסטרו מעלה בטלוויזיה קמפיין ייעודי לקו ההנעלה של קסטרו וקסטרו מן, שבמסגרתו נציג את קטגורית המגפיים בעיצוב המקורי של הסטודיו לעיצוב שלנו לגברים ולנשים" אמרה קרני. "השקענו משאבים רבים בהתמקצעות בקטגוריה ובפיתוחה, וביצענו קפיצת מדרגה עצומה שבאה לידי ביטוי בגידול של עשרות אחוזים במכירות הנעליים ברשת בשנה האחרונה.

 

"התשתית המקצועית והקמעונאית שבנינו, יחד עם מוצר אופנתי ואיכותי מנצח, באים לידי ביטוי גם בהרחבת הקו והגדלת המגוון - כחלק מקולקציית החורף הנוכחית של קסטרו וקסטרו מן".

 

לדברי קרני, "בסרטונים החדשים, בכיכובם של הפרזנטורים שלנו, השחקנית והדוגמנית גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן, אנו ממשיכים את הקו התקשורתי של קמפיין השקת העונה, המציג את החורף המסעיר הצפוי לאנשים עם תשוקה".

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מגף של קסטרו מהקמפיין
מגף של קסטרו מהקמפיין
צילום: רן גולני
מומלצים