שתף קטע נבחר

300 בעלי הונדה אקורד - לתיקון במוסך

יבואנית הונדה תזמין בסוף חודש אוגוסט כ-300 בעלי מכוניות מדגם אקורד למוסכי היבואן הרשמיים, בעקבות קריאה לתיקון שיזמה היצרנית. הסיבה: סכנה לכשל בטיחותי בכריות אוויר, שגרם לדברי הונדה למקרה מוות אחד

חברת מאיר, יבואנית הונדה, תזמין בקרוב למוסכיה 300 בעלי הונדה אקורד. המכוניות הן משנות הייצור 2001-2002, והסיבה לזימון נעוצה בכשל אפשרי במנגנון כריות האוויר. מדובר בקריאה לתיקון שעיקרה בארה"ב, ובמסגרתה ייבדקו לא פחות מ-440,000 מכוניות. זאת בעקבות מקרה מוות אחד ומספר מקרי פציעה של נוסעים בארה"ב, שקושרו לכשל בכריות האוויר, כך הודיעה רשמית חברת הונדה.

 

בישראל עדיין לא יצאה הקריאה לתיקון לפועל, ובעלי המכוניות הכלולות בה עדיין אינם מודעים לבעיה האפשרית. לדברי חברת מאיר, תחילת ביצוע הקריאה לתיקון צפויה בסוף החודש. זאת, בתנאי שהיצרנית תוכל להעביר את החלפים הדרושים לשם כך.

הונדה אקורד. נקראת לתיקון

 

מחברת מאיר נמסר עוד כי רק לאחר שהיבואנית תקבל לידיה את מספרי השלדה של המכוניות הנדרשות לבדיקה, תשלח הודעות ללקוחותיה ולמשרד התחבורה, כנדרש בתקנות. הלקוחות יוזמנו לבדיקה במוסכי הרשת של מאיר, שם ייבדק מנגנון כריות האוויר ובהתאם לצורך יוחלפו חלקים שונים. בדיקת המכוניות והחלפת חלקים כלשהם הקשורים לנושא, יבוצעו ללא כל תשלום מצד הלקוח. זמן הטיפול יארוך בין דקות ספורות לרבע שעה, כך על-פי חברת מאיר.

 

לפי בדיקות הונדה, בדגמי האקורד (ובסיוויק ואקורד האמריקניות, שלא שווקו בישראל) נתגלה כשל במנגנון ניפוח כריות האוויר, שעשוי לגרום לחלקי מתכת לחדור דרך כרית האוויר ולפגוע בנהג או בנוסעים. הקריאה לתיקון, שכוללת 440,000 מכוניות בארה"ב, מגיעה לאחר שבשנה שעברה הונדה ביצעה קריאה דומה לתיקון לדגמי 2001 של אקורד וסיוויק ביפן.

 

לקוחות שמעוניינים לדעת אם מכוניתם נדרשת לבדיקה במוסך, יכולים לפנות למוקד השירות הארצי של הונדה במספר 03-9182100.

קריאות לתיקון בישראל, מ-2004 עד היום

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הונדה אקורד
הונדה אקורד
מומלצים