בחירות 2013: בוחרים הטעמים החדשים של הביסלי
הימים הם ימי בחירות, לא רק עבור מנהיגי המדינה אלא גם עבור דמויות ביסלי. על המדפים עלו בימים האחרונים שני טעמים חדשים של ביסלי: חמוץ חריף וחריף אש. בדומה למערכת הבחירות ה"אמיתית", גם כאן יתקיים קמפיין בחירות מקיף, אשר יעמיד בחזית את דמויות ביסלי והטעמים אותם הם מייצגים. ההצבעה תתקיים בעמוד הפייסבוק של ביסלי, כאשר לכל גולש תהיה זכות להצביע עבור הטעם המועדף עליו.
הטעמים החדשים יוצאים באריזות בשפה ייחודית כאשר בחזית כל אריזה מופיעה אחת מדמויות ביסלי במלואה, מה שיוצר מראה שונה הפורץ את המראה המקובל במדף החטיפים. מהלך הבחירות ילווה בקמפיין טלוויזיה ובקמפיין דיגיטל.
לדברי רחלי ירקוני-גולדשטיין, מנהלת פעילות חטיבת החטיפים של אסם, "אנו שמחים להמשיך במסורת האסטרטגית של המותג, אשר נוהג לייצר דיאלוג אמיתי עם הצרכנים ולאפשר להם להשפיע על המגוון המוצרי. כמו בכל דמוקרטיה, גם כאן, הרוב יקבע איזה ביסלי יישאר על המדפים".
לדברי עינת פלד, מנהלת שיווק חטיפים, "תחום החטיפים, המהווה עבור הצרכנים עולם של טעם, הנאה וכיף, מדבר לקהל צעיר שאוהב חידושים, קשוב לשינויים ואוהב את הקריצה לעולם האמיתי. הבחירות בישראל סיפקו לנו השראה ולראשונה אנו פונים לציבור שיחליט מה יהיה טעם הביסלי הבא על המדפים".
משקל: 70 גרם. כשרות: בד"ץ.
כמה? 4 שקלים
