שתף קטע נבחר

סומק פודרה ב-3 גוונים חדשים ואופנתיים

צילום: מאט דרילינג
(צילום: מאט דרילינג)

 

הסומק האהוב של קליניק – "סומק הפרח" מקבל חיזוק ומושק בימים אלה ב- 3 גוונים חדשים. ההיסטוריה של הפרח האיקוני של קליניק מתחילה ב-1968, השנה בה הושק המותג. באותה עת, אסתי לאודר וקרול פיליפס (ממייסדות קליניק) חיפשו אריזה שתהיה שונה באופן דרמטי מאריזות של מותגי קוסמטיקה אחרים בשוק. באותה תקופה עוצבה האריזה של אסתי לאודר בגוני כחול שונים עם נגיעות זהב. בשאיפה לשוות לקליניק אופי חד, קולע וברור, נקטה החברה במהלך לוגי משלים ליצירת קו מקביל של מוצרים היפו-אלרגניים בצבעי ירוק וכסף. לא פחות חשוב היה למנוע תדמית טיפולית מדי למותג. האריזה לא היה אמורה ליצור את הרושם שקליניק פונה רק לנשים עם עור עדין או בעייתי.

 

עובדת של קליניק איתרה דוגמת אריג המתארת פירות ופרחים זעירים ואסתי וקרול לא ידעו את נפשן מרוב אושר! וכך הוחלט ש... mille fleurs minuscule... "אלף פרחים זעירים" ירכיבו את המוטיב החוזר באריזות תכשירי האיפור של קליניק. מרגע זה ואילך השתמשה קליניק בנייר בצבע ירוק ערבה לאריזת המוצרים הטיפוליים ובנייר הפרחוני עבור מארזי האיפור.

 

ובחזרה להווה ואל צוות פיתוח המוצרים העולמי: פרח הפרג הוא הסמל של הסמקים של קליניק. האריזה החיצונית עם פרחים וגם המוצר עצמו מגיע עם הטבעה של פרח הפרג.

כעת מושקים 3 גוונים חדשים, המחדשים את הסדרה. המוצר מציע אפשרויות מגוונות ונפלאות, כיסוי מושלם וסיומת יפהפייה בכל חלקי הפנים - וכל זאת בפלטה יחידה ונוחה לשימוש, הכוללת גם מראה נוחה. הגוונים החדשים אופנתיים ונועדו להעניק מראה סמוק אך טבעי; Peony Blend, Almond Blossom Blend ו- Plum Poppy Blend.

 

  • כמה: 206 שקלים 
  • איפה: להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן



 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאט דרילינג
מומלצים