שתף קטע נבחר

קוקטייל האושר: הלהיט שמטפל בדיכאון בצורה טבעית

דכדוך, מחשבות רעות, חוסר חשק לקום בבוקר, עומס בעבודה שמוביל ללחץ נפשי - מי מאיתנו לא חווה אחת או כמה מהתופעות האלו? דיכאון הוא כבר מזמן לא מילה גסה, ועכשיו כדי לטפל במחלה גם לא צריך מרשם רופא. הכירו את הדסה, הלהיט הצמחי החדש שזכה לכינוי "קוקטייל האושר הטבעי"

הטלפון מצלצל בקליניקה של כפיר פוריאן, מומחה לרפואת צמחים מערבית והומאופת מודרני. מצדו השני של הקו י', תושב הקריות שבנו בן ה-26 סובל מחרדות ומדיכאונות מזה עשרים שנה. "אני המום. אתה לא מבין איזה שינוי עשתה הדסה", הוא מספר לפוריאן בהתרגשות. "לבן שלי יש חרדות ופחדים מגיל 6. איפה לא הייתי ומה לא עשיתי. לקחתי אותו לטובי הפסיכיאטרים וכלום. הדסה שינתה את הכל".

 

פוריאן כבר רגיל לשיחות הטלפון האלו, הוא מקבל אותן כמעט מידי יום. אנשים שסבלו מדיכאונות במשך שנים ארוכות מספרים שתוך כמה ימים מצבם השתפר. הם מצליחים לישון, לקום בבוקר ולתפקד. "הענן מתבהר", כפי שתיאר זאת דוד ר'. והכול בזכות הלהיט החדש, תוסף התזונה הטבעי "הדסה".

 

לנצח את הדיכאון עם תוסף התזונה הטבעי "הדסה" (צילום: מג'יק דרופס)
לנצח את הדיכאון עם תוסף התזונה הטבעי "הדסה"(צילום: מג'יק דרופס)

 

המגפה השקטה

המגפה השקטה - זהו הכינוי שדבק בדיכאון, מחלה שיש סביבה עדיין בושה גדולה. הדיכאון הוא הפרעה נפוצה שיכולה להופיע בכל גיל, לגרום לירידה בתפקוד הכללי והרגשי, להשפיע על החשיבה הקוגניטיבית, על המוטיבציה ואף לגרום לתופעות פיזיולוגיות ומוטוריות.

 

עד היום, הפתרון לדיכאון היה נטילת כדורים פסיכיאטריים שדורשים מרשם רופא. אך הבעיה היא שאחרי שימוש ממושך בהם, הם עלולים לגרום לתופעות לוואי בלתי הפיכות.

 

אבל עכשיו להיט חדש שפותח על ידי פוריאן וחברת מג'יק דרופס, מי שהפתיעה בשנה שעברה עם פורמולה צמחית המטפלת באקנה במהירות, מבטיח לטפל בדיכאון דרך הטבע, ללא תופעות לוואי ותוך ימים ספורים.

 

מה זה בכלל דיכאון?

למרות שהרפואה המודרנית טרם מצאה את הגורמים לדיכאון, ידוע כי התופעה מתרחשת בעת שיבוש בפעילות חשמלית במוח.

 

הפסיכולוג והסופר רנדי פיטרסון מצא כי הסיבות לירידה בפעילות החשמלית במוח הן בין היתר שינויים בשגרת החיים כמו תאונה, מוות, גירושים, פיטורים, הריון, חתונה, יציאה לפנסיה ועוד אלפי תרחישים בעלי השפעה על השגרה היום יומית. גם הרגשת עצבות קטנה ורגעית יכולה להפוך לדיכאון מתמשך.

 

תסמינים של דיכאון

אדם שסובל מדיכאון יכול לחוש עצבות, אי שקט, תסכול, חוסר הנאה מהחיים, ירידה בחשק המיני, הפרעות שינה ושינויים בתיאבון למרות שהוא בעל מקצוע מצליח בתחומו, מוקף במשפחה אוהבת ובחברים טובים.

 

שמחת חיים היא לא דבר מובן מאליו, וגם מי שמפגין אותה כלפי חוץ יכול לעיתים להסתיר תחושה של אבדון, אמונה שהחיים תקועים, הרגשה שאין עתיד וששום דבר לא ישתפר לעולם.

 

הסממנים הבולטים של דיכאון הם עייפות וחוסר ריכוז, העדר חשק, חוסר יכולת להתמקד בדברים חיוביים, תחושה של חוסר שליטה על החיים והרגשה שהכול מסביב מתפורר.

 

אם גם אתם מזדהים עם חלק מהתחושות הללו, אם גם לכם קרה אירוע אישי שהכניס אתכם לסחרור, ככל הנראה שגם אתם, כמו חמישית מאוכלוסיית העולם, סובלים מדיכאון. אך אל חשש, היום יש פתרון טבעי למצב שאינו מצריך שימוש בנוגדי דיכאון עם מרשם.

 

תיקון דיכאון דרך הטבע

הבשורה החמה היום ברפואה הטבעית עונה על השם "הדסה", תוסף תזונה טבעי שפותח על ידי חברת מג'יק דרופ הישראלית ועל ידי כפיר פוריאן, מומחה לרפואה אוריקולרית הומאופת מודרני ומומחה ברפואת צמחים.

 

מדובר בפורמולה טבעית שזכתה לכינוי "קוקטייל האושר הטבעי". פורמולת הדסה מופקת מחמישה צמחי מרפא: הדמיאנה שמקורו בדרום אמריקה וידוע ביכולתו לרומם את מצב הרוח ולשפר את התפקוד המיני; אקורוס קלמוס שמקורו במזרח אסיה ומגביר ערנות; סיפריפדיום שמקורו בקנדה וארצות הברית הוא נוגד חרדה ומטפל בטיקים בעיניים ובתוקפנות; ג'ינסנג סיבירי שצומח באסיה היעיל בטיפול בתשישות נפשית; רודיולה שצומח בצפון אסיה וממריץ את השפעתם של המוליכים העצביים כמו סרוטונין; ופרע מחורר אשר משרה שלווה ורוגע.

 

הודות לטכנולוגיית מיצוי חדשנית, חמשת הצמחים שבפורמולת "הדסה" נספגים ישירות למחזור הדם ומקלים על תסמיני הדיכאון בממוצע תוך 5 ימים ולטווח ארוך ללא כל תופעות לוואי האופייניות לכדורים הפסיכיאטרים.

 

כמובן שכל אחד מגיב אחרת לחומרים שונים, ורמות ההקלה משתנות מאדם לאדם. לשם כך, פותחה גם האחות הקטנה של הדסה, "נינה", תוסף תזונה על בסיס צמחי שמטפל בחרדות.

 

יתרונותיו של נוגד הדיכאון הטבעי

מדי שנה נרשמים בישראל 2 מיליון מרשמים לנוגדי דיכאון, אך האם הם אכן עוזרים? ד"ר שמעון כץ, שערך מחקר על יעילות הכדורים הפסיכיאטריים, הראה בדומה ללא מעט מחקרים עדכניים רבים, כי למרות שצריכת נוגדי דיכאון עולה מידי שנה, יעילותם מוטלת בספק.

 

אחרי תקופה של שימוש בכדורים הפסיכיאטריים עלולות להופיע תופעות לוואי חמורות, שמובילות להעלאת המינון או להחלפת תרופת המרשם בכדור חזק יותר. בסופו של דבר, החולה מוצא את עצמו מכור וללא שינוי במצב הדיכאון. חמור מכך - הפסקה בנוגדי הדיכאון מובילה לעיתים קרובות להחרפה של המצב ולקושי נפשי ופיזי רב.

 

אבל יש דרך אחרת לטפל בדיכאון ולמנוע את מעגל ההתמכרות והעלאת המינונים. תוסף ״הדסה״ מבוסס על רכיבים טבעיים בלבד, הוא אינו גורם להתמכרות כיוון שאין בו כימיקלים וגם אין צורך בהעלאת המינון כדי ליהנות מהשפעתו לאורך זמן.

"לקחתי המון כדורים במשך 18 שנים שרק עשו לי רע. הדסה שינתה את המצב", אומר דוד ר' שרכש את התוסף. "התחלתי לישון כמו שצריך. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה ישנתי כל כך טוב. חבל שלא מספיק אנשים מכירים את התוסף, אין לי מילים".

 

לפרטים נוספים ולרכישת פורמולת "הדסה" היכנסו >>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים