"לא ניתן להעניק משכנתאות ללא פקידים"
כך מסר משה פלדמר, מנהל השיווק של בנק טפחות, בכנס בנקאות באינטרנט של המי"ל. לדבריו, הענקת הלוואה היא תהליך מורכב, התלוי גם בגורמים חיצוניים
"בעתיד הנראה לעין, לא ניתן יהיה להעניק הלוואות אך ורק באמצעות האינטרנט וללא מגע יד אדם". כך מסר משה פלדמר, מנהל השיווק של בנק טפחות, בכנס בנקאות באינטרנט של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), שנערך בשבוע שעבר.
עם זאת, פלדמר ציין כי האינטרנט הוא כלי עזר חשוב ללקוח, המאפשר לו קיצור הליכי זמן המתנה, ומספק מידע רלוונטי. לקוחות הבנקים יוכלו לקבל, למלא ולשלוח טפסי בקשה להלוואה ולמשכנתא באמצעות האינטרנט. כן יתאפשר לקבל מידע על מונחים מקצועיים, על נהלים ולהיעזר במחשבונים לצורך הערכת תנאי ההלוואות.
הדבר מביא להתמקצעות של הלקוחות, ומחייב את הפקידים ליתר מקצועיות. הפגישה עם הפקידים היא הצעד האחרון בלקיחת משכנתא או הלוואה. לא ניתן לוותר על הפקידים, כי נטילת הלוואה היא תהליך מורכב המושפע מגורמים רבים.
פורסם לראשונה
בנק טפחות. האינטנט מקצר את משך ההמתנה
מומלצים