שתף קטע נבחר

תנובה משיקה גבינת יוגה 5% ותשקיע מ' ד' בקמפיין

החברה השקיעה חצי מיליון דולר לאורך שנתיים של פיתוח. בתנובה מקווים לתפוס 10% מהשוק

תנובה השיקה היום גבינה חדשה עם 5% שומן, בסדרת הגבינות יוגה. אלה גבינות המשלבות גבינה יוגורט וחיידקי BIO. הגבינה החדשה היא פרי פיתוח שנמשך שנתיים והשקעה של חצי מיליון דולר.

שוק הגבינות הרכות בארץ, מוערך ב-120 מיליון שקל וב-34 אלף טון. הצריכה בארץ נאמדת ב-5.5 ק"ג לנפש בשנה, שהיא הצריכה הגבוהה בעולם. תנובה מחזיקה כ-49% משוק זה.

הגבינה החדשה מצטרפת לקוטג' יוגה, שתנובה השיקה לפני שנתיים ותופס היום 15% מהשוק.

עופר בלוך, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה, מסר היום במסיבת עיתונאים לרגל השקת הגבינה החדשה, כי הוא צופה שהגבינה החדשה תתפוס 10% מהשוק בשנה הראשונה.

תנובה תשקיע בהחדרת הגבינה החדשה מיליון דולר, בקמפיין פרסומי בכיכובה של ג. יפית. סרטון הטלוויזיה צולם בהודו, בהשתתפות מאות נזירים, ובבימויו של שחר גל. הסיסמא שתוביל את הקמפיין היא: "כל מה שטעים בגבינה, כל מה שבריא ביוגה". הקמפיין יכלול גם מודעות בעתונות, פרסומות ברדיו ופעולות קידום מכירות.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוגה. מה שטעים בגבינה
יוגה. מה שטעים בגבינה
מומלצים