שתף קטע נבחר

לאומי קארד הנפיק 430 אלף כרטיסי אשראי

ארבעה חודשים לאחר השקת הכרטיס חתמה החברה על הסכמי סליקה בתי עסק המהווים 30% משוק הוויזה

חברת לאומי קארד הנפיקה במהלך ארבעת חודשי הפעילות הראשונים שלה 430 אלף כרטיסי לאומי ויזה ללקוחות בנק לאומי, וחתמה הסכמי סליקה עם כ-13,450 בתי עסק, המייצגים מעל 30% משוק סליקת הויזה.

תחזיות מנהלי לאומי עם השקת הכרטיס בינואר השנה היו נמוכות בהרבה, ועמדו על כ-40 אלף כרטיסים בחודש. מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל, מסר כי "קצב ההצטרפות והיקפי הפעילות של מחזיקי הכרטיס ב-4 חודשים אלה גבוהים מאוד". בלאומי קארד נמסר עוד, כי במהלך יולי אוגוסט הם ייכנסו לשוק המסטרקארד, ולמעשה יתחרו מול ישראכרט.

מאז השקת הכרטיס התעוררה תחרות חריפה בין לאומי לבין חברת הוויזה השנייה בארץ, כ.א.ל. מעבר למוצרים הפיננסיים שהטיבו עם הלקוחות, הוחלפו חילופי האשמות חריפים בין שתי החברות.

כ.א.ל, שאיבדה עשרות אלפי לקוחות מאז כניסת לאומי לשוק הוויזה, טוענת כי בידיה מאות תלונות לפיהן לאומי חייב לקוחות להחליף את כרטיסי הוויזה כ.א.ל שברשותם לכרטיסי לאומי ויזה. גם המועצה לצרכנות נכנסה לתמונה בטענה כי בידה עשרות תלונות של צרכנים נגד התנהגות לאומי, והשבוע אף נפגשה מנכ"ל המועצה, גלית אבישי, עם מנכ"ל לאומי, גליה מאור.

הפיקוח על הבנקים, שגם מעורב בנושא מסר לפני כחודש כי בידיו רק תשע תלונות נגד לאומי בעניין ויזה. לפני כשבוע שלח הממונה על ההגבלים העסקיים מכתב ללאומי ולדיסקונט, ממנו עלה כי הבנקים חתמו על מסמך סודי בעת מכירת כ.א.ל בינואר 2000, בו נכתב כי הבנק שיזכה במכרז על ויזה כ.א.ל, לא יוכל לפנות ללקוחות הבנק המפסיד שכרטיס האשראי שלהם פג.

מעבר למלחמות, לאומי קארד גרמה לקפיצת מדרגה בנושא מוצרים והטבות פיננסיות ייחודיות למחזיקי כרטיסי האשראי. לתוכניות "ויזה פיקס" ו"חיוב אחת לחודשיים" הצטרפו כבר עשרות אלפי לקוחות. החברה מציעה מגוון מבצעי נופש ופנאי יחודיים בתחום הנופש והתרבות, ולאחרונה יצאה עם מבצע ייחודי – טיסת מכרז לניו-יורק החל מ-50$.

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בכירי בנק לאומי בעת השקת לאומי ויזה
בכירי בנק לאומי בעת השקת לאומי ויזה
מומלצים