איתן מרקוביץ - איש השיווק של חודש יוני
מרקוביץ' הוא מנכ"ל משותף באמברוזיה - החברה הגדולה בארץ בתחום תוספי המזון
איגוד המפרסמים בישראל בחר באיתן מרקוביץ, מנכ"ל משותף "אמברוזיה" (סולגאר – ישראל), כאיש השיווק של חודש יוני.
לפי הנתונים שבידי מרקוביץ, מנכ"ל החברה הגדולה ביותר בתחום תוספי המזון בארץ, חל שינוי מהותי בשנים האחרונות בתחום זה, וכיום למעלה מ 25%- מהציבור בארץ צורכים ויטמינים. שאיפתו של מרקוביץ היא שהממסד הרפואי יכיר רשמית בעובדה שהתחום בו הם פועלים אינו תחום מתחרה, אלא תחום משלים.
לדברי מרקוביץ, "לאור הפעילות רחבת ההיקף שלנו אנו מהווים מותג שכל חנות העוסקת בתחום חייבת להחזיק אותו. כתוצאה מכך, אנו נמצאים כיום בכ 1,000- נקודות מכירה ברחבי הארץ, עם שטח המדף הגדול ביותר בארץ".
בראיון שנתן למגזין "אותות" אמר מרקוביץ, כי 75% מפעילות של החברה הינה בתחום ההדרכה. האסטרטגיה השיווקית שהוא מוביל מתמקדת בהסברה, בחינוך, במידע ובמשוב, כשהמטרה של המערכת היא לגרום ל- PULL ולא ל- PUSH.
בין המהלכים השיווקיים של חברת "אמברוזיה": הוצאת ספרים שנקראת "חותם זהב" המוציאה ספרונים בנושאים שונים הקשורים בבריאות; הקמת מערך מקצועי להדרכה טלפונית; -עילויות חינוכיות, כמו הקמת מועדון לקוחות; אתר אינטרנט בנושא רפואה משלימה, ומחלקת אירועים המספקת אנשי מקצוע והרצאות לכ 3-2 אירועים מדי יום.
בימים אלו פיתחה "סולגאר-ישראל" תחום חדש של מוצרים פיטו-הומיאופטיים: מוצרים המשלבים צמחים והומיאופטיה