שתף קטע נבחר

ארגון המכירה הישירה בישראל הציג קוד אתי

חברות ארגון המכירה הישירה בארץ: קירבי, טאפרוור, הרבלייף, איבון , סאנריידר ומילגל - הציגו קוד אתי והודיעו על הצטרפותם לאיגוד לשכות המסחר

הארגון הישראלי למכירה ישירה, שמאגד בתוכו את החברות בישראל העוסקות במכירה ישירה של מוצרי צריכה שונים, יהווה מעתה חטיבה באיגוד לשכות המסחר.

הארגון, שהחל את פעילותו בישראל לפני חמש שנים וכולל את החברות קירבי, טאפרוור, הרבלייף, איבון, סאנריידר ומילגל, הציג היום (א') קוד אתי.

הקוד כולל הבטחת סביבת מסחר הוגן, שיפור אופן תפישתם של גופים ציבוריים ומוסדיים את המכירה הישירה, לקדם תחרות הוגנת, והרחבה והעשרה של חוקים קיימים.

יו"ר ארגון המכירה הישירה, יונה פיכמן, מסר כי בישראל עוסקים בענף כ-15 אלף אנשי מכירה ישירה המנהלים מחזור מכירות שנתי של כ-50 מיליון דולר.

גלית קדמי-ביבר, מנהלת אגף השיווק של איגוד לשכות המסחר, אמרה כי ההחלטה על צירוף ארגון המכירה הישירה הישראלי, תואמת את תפיסת האיגוד באשר לחשיבותו של ענף המכירה הישירה כערוץ חיוני להמרצת הפעילות העסקית בישראל, בעיקר בימים אלה על רקע מצבו הקשה של המשק.

 

השניים הציגו את הקוד האתי של ארגון המכירה הישירה בישראל שעקרונותיו משקפים את הקוד האתי העולמי.

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים