צילום: Shutterstock

קשב שיא: כך השתלטו הפודקאסטים על האוזניים שלנו

גם אתם פתאום מתנדבים שוב ושוב לשטוף כלים או לקפל כביסה כדי שתוכלו להקשיב בזמן הזה לעוד פרק בפודקאסט האהוב עליכם? אתם לא לבד: 2020 היא שנת העלייה הגדולה של הפודקאסטים, ולא רק בגלל הקורונה שסגרה אותנו בבית. ענקיות הטכנולוגיה מתחרות במרץ על התחום החדש, כשהמובילה היא ספוטיפיי, שהשקיעה בו השנה מאות מיליוני דולרים. המלחמה על האוזן שלנו רק מתחילה


premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי ynet+ שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?