Ad4ever השלימה גיוס של 3.5 מיליון דולר
מדובר למעשה בגיוס המשך של מיליון דולר נוספים, לאחר שהחברה השלימה לפני חצי שנה גיוס של 2.5 מיליון דולר
חברת הסטארט-אפ הישראלית Ad4ever הודיעה היום (ב') כי השלימה סבב גיוס ראשון של 3.5 מיליון דולר, לפי שווי של 9 מיליון דולר אחרי הכסף. חלקו הראשון של הגיוס, בהיקף 2.5 מיליון דולר, הסתיים לפני כחצי שנה וכעת הושלם גיוס ההמשך בהיקף של מיליון דולר.
הגיוס נעשה מקרנות הון סיכון זרות וישראליות, בניהן קרן אלון (נציגת Jupiter Funds בישראל אשר בבעלות Comertz Bank), חברת ההשקעות סיגמא פי.סי.אם - חברת השקעות שוויצרית . כמו כן, השקיעו בחברה קרן הון סיכון ג'יניוס, קרנות הון סיכון אמריקאיות וקופת הגמל של האוניברסיטה העברית.
Ad4ever פיתחה טכנולוגיה, המאפשרת הצגת פרסומות אינטראקטיביות על גבי שכבה שקופה מעל עמודי אתרי האינטרנט.
במהלך החודשים האחרונים הובילה Ad4ever קמפיין של מקדונלד'ס. הקמפיין הוצג בעשרות אתרי אינטרנט מובילים, כמו:mtv.com , about.com, lycos.com , ובמהלכו הגישה Ad4ever לאתרים מיליוני חשיפות של הפרסומת.
Ad4ever הובילה בשנה האחרונה עשרות קמפיינים אינטראקטיביים בארץ ובעולם, כמו: GM (ג'נרל מוטורס), Nokia , Opel Chevrolet ,,Pontiac , ברק ADSL, פלאפון, סאאב, סלקום ואפריקה ישראל.
הטכנולוגיה של Ad4ever מאפשרת ניצול יעיל יותר של הפרסום באינטרנט, ומאפשרת למפרסם ליצור פרסומות אינטראקטיביות. האינטראקציה עם הפרסומת היא ידידותית ואינה מחייבת לעזוב את האתר המארח לאורך כל זמן האינטראקציה עם הפרסומת.
Ad4ever הוקמה ב- 1999 על ידי סיוון טפלא, המשמשת כמנכ"ל החברה. מערך השיווק והתפעול של החברה נמצא בניו יורק כשבישראל ממוקם מערך התמיכה, המחקר והפיתוח, ומועסקים בה 15 עובדים.