שתף קטע נבחר

בזק בינ"ל בחרה משרדי פרסום חדשים

אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY ופוגל לוין O&M זכו במכרז שפירסמה החברה; תקציב הפרסום של בזק בינלאומי מוערך בכחמישה מיליון דולר בשנה

משרדי הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY ופוגל לוין O&M זכו במכרז הסגור על תקציב הפרסום של בזק בינלאומי, המוערך בחמישה מיליון דולר בשנה.

המשרדים אליהם פנתה בזק בינלאומי נבחרו עפ"י קריטריון של גודל המשרד (לפי דירוג יפעת לשנת 2001), ויכולתו להתמודד אסטרטגית וקריאטיבית, עם תקציבי פרסום גדולים. החברה לא פנתה אל משרדים המפרסמים מתחרים בתחומי האינטרנט, התקשורת הבינלאומית, ומתחרים של קבוצת בזק .

המשרדים שהופיעו בפני ועד המכרזים של החברה הם (לפי הגודל): אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, טמיר-כהן JWT, גלר נסיס D’ARCY, פוגל לוין O&M, אריאלי PUBLICIS ודחף אחד.

קובי חיון, מנכ"ל בזק בינלאומי, עדכן הבוקר את כל המתמודדים בתוצאות המכרז. חיון אמר כי הוא שבע רצון מהכיוונים האסטרטגיים שהציגו שני המשרדים הזוכים להשגת יעדי החברה: להוביל באספקת שירותי תקשורת כוללים למגזר העסקי, להמשיך להוביל בתחום השיחות הבינלאומיות ולכבוש את ההובלה בתחום האינטרנט בשנת 2002.

לדברי חיון, "במכרז הנוכחי שמנו דגש על רמת הניתוח האסטרטגי ועל ההצעה הכספית-עסקית שהוגשו לנו. שני המשרדים שנבחרו הם אלה שהשיגו את הניקוד הגבוה ביותר בשקלול הניתוח האסטרטגי והצעת המחיר".

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בזק בינלאומי. מפרסמים חדשים
בזק בינלאומי. מפרסמים חדשים
מומלצים