שתף קטע נבחר

בעיות בערוץ הקניות

משפחה ממטולה חיכתה שבועות רבים לחדר שינה שהזמינה, ולקוח אחר נדהם לגלות כי חויב על עיסקה שלא ביצע. ערוץ הקניות: "הכסף הוחזר והמשלוח הגיע"

ס' התקשר לערוץ הקניות כדי להתעניין בחלקת אדמה, שהוצעה למכירה בכפר-יונה. לדבריו, הוא התבקש למסור את פרטיו האישיים ואת מספר כרטיס האשראי שלו. כשהביע את תמיהתו על-כך שהוא מתבקש למסור את פרטיו בשלב כה מוקדם, נאמר לו, לדבריו, כי כך הפרטים נלקחים ממנו כדרך לוודא שהוא רציני.

ס' קבע פגישה עם נציג החברה ונסע לכפר-יונה לראות את החלקה. לדבריו, לאחר התייעצות עם עורך-דינו החליט - על-פי המלצתו - לא לבצע את העיסקה.

ס' טוען, כי התקשר לערוץ הקניות לבטל את הקנייה. עם-זאת, לדבריו, כשקיבל את דף החשבון החודשי מוויזה, נדהם לגלות כי ערוץ הקניות ניכה מחשבונו 5,000 שקל.

בערוץ הקניות טענו בתחילה כי המתלונן כבר עבר מספר שלבים בדרך לרכישה, ורק אז נוכה הסכום מחשבונו. "ערוץ הקניות בודק עם חברת הנדל"ן שאכן לא התבצע עיסקה, ורק לאחר מכן הוא מחזיר את הכסף". בסופו של דבר הכסף הוחזר למתלונן.

 

אין הודעה, אין הסבר

 

גם משפחת מעוז ממטולה נתקלה בבעיות עם ערוץ הקניות, כשרכשה חדר שינה ב-26 ביולי. התשלום, בסך 3,000 שקל, בוצע באמצעות כרטיס אשראי, וכלל 300 שקל דמי הובלה למטולה. לדברי הרוכשים, חדר השינה אמור היה להגיע בתום 14 ימי עבודה.

לטענתם, לאחר 14 יום חדר השינה לא הגיע, ללא הודעה או הסבר מערוץ הקניות. המשפחה טילפנה לערוץ הקניות, שהפנה אותם לספק חדר השינה. הספק אמר למשפחה כי המוביל ייצור איתה קשר. לדבריהם, חדר השינה לא הגיע.

משפחת מעוז פנתה שוב לערוץ הקניות, והופנתה בשנית לספק. לדבריהם, הספק לטענת הרוכשים, גם הפעם הבטיח להם כי חדר השינה יגיע בסוף אותו שבוע. חדר השינה לא הגיע.

מערוץ הקניות נמסר בתגובה, כי העיכוב נבע "מבעיות לוגיסטיות של הספק וחדר השינה כבר סופק ללקוח". משפחת מעוז אישרה, כי לאחר הפנייה ל"ידיעות אחרונות" הגיע המשלוח.

 

פורסם ב"ידיעות אחרונות"

 

 

 

 

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים