שתף קטע נבחר

מסע פרסום לאקמול בהשקעה של 600 אלף דולר

הקמפיין הופק במקאן-קשר-בראל בהשתתפותה של ג. יפית

חברת טבע, תעלה קמפיין חדש לאקמול צינון, בעלות של 600 אלף דולר. הקמפיין הופק במשרד הפרסום מקאן-קשר-בראל, תחת הסלוגן: "אקמול צינון - זה פשוט עובד".

מסע הפרסום יכלול תשדירים בטלוויזיה בכיכובה של ג. יפית ופעילות בנקודת המכירה. אורלי ובר, מנהלת תחום ה-OTC בחברת טבע, אמרה כי: "האסטרטגיה הפרסומית, בה נוקטת טבע במסע הפרסום, היא להציג לציבור את המוצר ואת הטיעונים הרציונלים לשימוש בו באופן פשוט וממוקד".

ממחקרים שערכה החברה עולה כי, אקמול הוא המותג הנמכר ביותר בתחום החום וההצטננות.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אקמול. טיעונים רציונאליים לשימוש במוצר
אקמול. טיעונים רציונאליים לשימוש במוצר
מומלצים