מלחמות החיתולים: נכנסים לכוננות ספיגה
מלחמת החיתולים נמשכת והפעם מציגה חוגלה קימברלי קמפיין המציג את טיטולים פרימיום כחיתולים סופגים יותר מפמפרס. במקביל, משודרת בערוץ השני פרסומת שאומרת את ההפך לחלוטין
מערכה נוספת במלחמה בין יצרני החיתולים תיפתח היום (ה') בערב, עם העלאת סרטון פרסומת של חוגלה קימברלי לחיתול טיטולים פרימיום, בכיכובה של ג. יפית.
לפני שבוע פנתה החברה לרשות השנייה בבקשה לפסול פרסומת המציגה את חיתולי פמפרס של פרוקטר & גמבל כחיתול בעל הספיגה המהירה ביותר.
הפרסומת עדיין משודרת בערוץ 2 וכאמור היום תעלה פרסומת נגדית של חוגלה קימברלי, המציגה את טיטולים פרימיום כחיתולים הסופגים מהר יותר מחיתולי פמפרס. החברה השקיעה מיליון שקל בפרסומת ולדבריה, הסרטון מבוסס על בדיקות שנעשו על פי תקן של מכון התקנים.
במקביל, משדרת הרשות השנייה סרטון פרסומת נוסף, לפיו, מכון המחקר אובייקטיבי קובע כי ליטופים של סנו הוא החיתול הטוב ביותר.
בשבוע שעבר מסרה דוברת הרשות השנייה, כי תיבחן האמת בפרסום בסרטון של פרוקטר & גמבל, ויוחלט אם לבצע שינויים בפרסומת. נכון להיום, נמשכת הצגת התשדיר.
אז מי משכנע יותר ג. יפית או מכון אובייקטיבי? במה תפנקו את ילדכם? בטיטולים פרימיום, פמפרס, ליטופים או אולי האגיס? הפרסומות, ככל הנראה, לא יעזרו לכם להחליט.
הרשות השנייה: אין סתירה בים התשדירים
דוברת הרשות השנייה מסרה בתגובה לדברים, כי אין סתירה בין התשדירים. לדבריה, "התשדיר של פמפרס מדבר על ספיגה מהירה יותר, בעוד חוגלה קימברלי מעלה שני תשדירים שאחד מהם מדבר על כושר ספיגה טוב יותר של טיטולים פרימיום והשני על כך שהם סופגים יותר".
עוד מסרה הדוברת, כי הרשות השנייה בחנה את טענות חוגלה קימברלי מלפני שבוע ומכיוון שאין בדיקת תקן אחת לא מצאה לנכון לבצע תיקונים בתשדיר אלא הוספה הודעה שהבדיקות נעשו על-ידי החברה.
בנוגע לסקר של אובייקטיבי, מסרה דוברת הרשות, שנעשו בו תיקונים רבים לפני שהוא עלה לאוויר. לדבריה, חוגלה קימברלי הגישה תלונה נפרדת בנוגע לתשדיר זה, לפיה, האגיס הם החיתולים הטובים ביותר בשילוב כל הפרמטרים. "תלונה זו נבדקת כרגע על- ידי הרשות".
חברת פרוקטר & גמבל סירבה להגיב לידיעה.