קמפיין לארוחות אישיות של תלמה בהיקף של 2 מ' ש'
הקמפיין פונה לצעירים וממשיך את הקו של קמפיין נודלס תלמה
תלמה עולה עם קמפיין פרסום בטלוויזיה, לסדרת תלמה CUPS – תבשילים בכוסות אישיות – בעלות כוללת של 2 מיליון שקל. הסרטון יעלה מחר (ד') באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
סרטון הפרסומת מציג פארודיה מפתיעה על סרטים המציגים את חיי היומיום העמוסים של הדוגמניות. הסרט מציג פתרון יצרתי המאפשר לאנשים עסוקים: "להספיק הכל וגם לאכול – תלמה CUPS". בסדרה חמישה סוגי תבשילים: נודלס, אורז, קוסקוס, פסטה ופוטטוס.
מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תלמה, מסרה כי בעקבות הצלחת קמפיין תלמה נודלס-ג'ננה דה ג'נטי, הוחלט להמשיך ולפנות לצעירים בפרסום שונה וייחודי, תוך שימוש בשפה ובהומור המדברים אליהם.
תחום התבשילים האישיים להכנה מהירה מגלגל 50 מיליון שקל בשנה. ממחקרים שערכה תלמה בקרב בני נוער עולה, כי 58% מבני הנוער בגילאי 12-18 צורכים תבשילים אישיים בכוס. בני הנוער נוהגים לנשנש וזקוקים למשהו זמין וקל להכנה תוך כדי צפייה בטלוויזיה, משחק במחשב ואפילו תוך הכנת שיעורים.
אסם מחזיקה בנתח שוק של 53% מהתבשילים האישיים, תלמה מחזיקה ב-25%, מג'יק עם 15% ואחרים עם 7%.