אסם מעלה קמפיין תלת מימדי לבמבה ב-2 מ' ש'
הקמפיין יציג דמות תלת מימדי של התינוק של במבה. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה השני והשלישי, ברדיו ובקולנוע
חברת אסם יוצאת מחר (ו') בקמפיין פרסומי חדש ל"במבה אסם". הקמפיין מכוון לבני נוער, ובמהלכו תופיע דמות התינוק של במבה בתלת ממד. מסע הפרסום הופק במשרד פובליסיס-אריאלי, והיקפו 2 מיליון שקל. הקמפיין יציג סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה השני והשלישי, בבתי קולנוע ויושמע גם תשדיר רדיו. הקמפיין יימשך שלושה שבועות. הקמפיין ילווה בפעילות קידום מכירות של חברת BTL.
איציק צאיג, סמנכ"ל השיווק באסם, מסר כי המסר בקמפיין הוא שבמבה אסם הוא חטיף המהווה חלק בלתי נפרד מהזהות של בני הנוער, מעצם היותו חטיף שהצעירים גדלו עליו.
מנתוני נילסן לאוקטובר 2001 עולה כי במבה אסם הוא החטיף הנמכר ביותר בשוק החטיפים המלוחים בישראל עם 24% מכלל השוק. בקטגורית חטיפי הבוטנים, לפי נתוני נילסן לחודש אוקטובר 2001, מוביל חטיף במבה של אסם עם 65%.
פורסם לראשונה
במבה. גדלו עליו
מומלצים